اجبار احراز هویت برای ثبت آگهی ماشین

عمومی

صنعت ماشین: برای درج آگهی خودرو هویت فرد آگهی کننده، هویت شغلی آگهی کننده برای نمایشگاه داران و اصالت خودرو احراز می‌شود.

به گزارش صنعت ماشین، علی رهبری گفت: به جای اجباری کردن احراز هویت قابلیت احراز ۳ گانه ایجاد شده و احراز نمایشگاه‌داران از طریق جواز کسب و اصالت خودرو از طریق وب سرویس بیمه ارزیابی می‌شود.

به گفته رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیک، سرویس بعدی که در دستور کار است استعلام سوابق تصادفات خودرو خواهد بود. بیمه مرکزی شرایط این خدمت را آماده کرده و به زودی اجرا می‌شود. به مرور از این روش الگو برداری کرده و جزئیات را تکمیل خواهیم کرد، خود مصرف کنندگان تمایل بیشتری به آگهی‌های احراز هویت شده خواهند داشت.

این طرح روز گذشته در وزارت صمت رونمایی شد تا ریسک خرید از آگهی‌های خودرو کاهش پیدا کند. پیش از این به جای ابزارهای نرم از فشار قانونی برای کنترل این مشکل استفاده می‌شد. دو بار دستور حذف قیمت مسکن و خودرو از پلتفرم های عرضه کالا در فضای مجازی، صادر شده است.

در طرح جدید درج آگهی در پلتفرم های عرضه کالا، قابلیت‌هایی مثل امکان احراز هویت خودرو، شناسایی تعداد آگهی‌های منتشر شده توسط فرد و نظارت بر قیمت‌های غیر منصفانه فراهم شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سـرویس هـای اختصــاصی و VIP

برای دریافت اطلاعات بیشتر، تعرفه ها، خدمات اختصاصی و ... شماره تماس خود را در فیلد زیر وارد نمائید، با شما تماس می گیریم :


تمـامی حقوق برای مزایده مناقصه محفوظ بوده و استفاده از اطلاعات موجود بدون اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.

021 49105010