دلار در بزنگاه تاریخی

عمومی
بزنگاه دلار

قیمت دلار طی هفته‌های اخیر و همزمان با نزدیکی به روزهای پایانی سال، کاهش چشمگیری را به همراه داشته‌است. تغییری 3.8 درصدی که بنا به نظرکارشناسان، حاصل مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه ۱+۴ بوده و در میانه کانال 26 و 27 هزار تومانی در گردش است.

روز جمعه استفان کلمنت (رئیس هیات اتحادیه اروپا در سازمان‌های بین‌المللی وین) در توییتر خود نوشت: «صبح امروز ریاست کارگروه هسته‌ای را بر عهده دارم. رایزنی‌های شدید ادامه دارد چراکه زمان حیاتی است. هدف ما همچنان حصول اطمینان از اجرای کامل تمامی جوانب برجام است.»

کارشناسان معتقدند کانال‌شکنی دلار از نگاه برجام در نوعی بزنگاه تاریخی است و در صورت اجرایی شدن توافقات میان ایران و آمریکا، ارزش دلار در حدود تخمینی 25 الی 26 هزار تومان باقی خواهد ماند.

باید دید امواج مثبت طرفین اروپایی مذاکرات و انتشار اخبار خوش‌بینانه، می‌تواند مقدمه‌ای بر ثبات قیمت دلار طی روزهای پایانی سال 1400 باشد یا روند کاهشی آن موقتی بوده و در سال جدید شاهد افزایش مجدد ارزش آن خواهیم بود؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سـرویس هـای اختصــاصی و VIP

برای دریافت اطلاعات بیشتر، تعرفه ها، خدمات اختصاصی و ... شماره تماس خود را در فیلد زیر وارد نمائید، با شما تماس می گیریم :


تمـامی حقوق برای مزایده مناقصه محفوظ بوده و استفاده از اطلاعات موجود بدون اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.

021 49105010