حکایت بلاتکلیفی ورود خودروهای خارجی به ایران

عمومی

این روزها در خصوص آزاد شدن واردات خودرو در سال آینده خبرهایی به گوش می‌رسد. این در حالی است که ورود خودروهای خارجی به‌کشور هنوز قطعی نشده و در حال حاضر مسیرهای قانونی خود را طی می‌کند، اما با اینهمه موج اخبار اخیر موجب امیدواری مردم برای خرید خودرو خارجی مدل 2022 در بازار کشور شده‌است.

اخبار منتشرشده حاکی از احتمال صدور مجوز در خصوص واردات 50 هزار دستگاه خودرو خارجی در سال 1401 است اما محدودیت‌های قبلی در رابطه با واردات خودرو ممکن است مانع از صحت این خبر شود. گفتنی است، حدود 80 مدل خودرو تولید شده در سال 2022 از 20 برند معروف جهان از جمله (1 مدل مرسدس‌بنز، 1 مدل سوبارو، 8 مدل هیوندای، 2 مدل سیتروئن و 1 مدل اشکودا) امکان ورود به‌بازار ایران را دارند.


اشکودا سوپربی یک سدان سایز متوسط بوده که می‌تواند بازار سدان‌های وارداتی ایران را داغ کند. با توجه به‌این‌که دیگر خودروهای این برند درحال پوست‌اندازی هستند، سوپربی نزدیک‌ترین گزینه موجود برای ورود به‌بازار کشورمان است.
قیمت این سدان اروپایی اکنون از 684 میلیون‌تومان آغاز شده و تا یک میلیارد و 18 میلیون‌تومان ادامه پیدا می‌کند. درنهایت طبق قوانین ایران می‌توان دو مدل موتور چهارسیلندر 1.5 لیتری توربو 150 اسب‌بخاری و چهار سیلندر دو لیتری توربو 190 اسب‌بخاری را برای اشکودا سوپربی سفارش داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سـرویس هـای اختصــاصی و VIP

برای دریافت اطلاعات بیشتر، تعرفه ها، خدمات اختصاصی و ... شماره تماس خود را در فیلد زیر وارد نمائید، با شما تماس می گیریم :


تمـامی حقوق برای مزایده مناقصه محفوظ بوده و استفاده از اطلاعات موجود بدون اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.

021 49105010