تخت گاز تولید کوییک و شاهین تا اواسط تابستان 1401

عمومی

مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا از افزایش میزان تولید دو محصول کوییک و شاهین با هدف ارتقای کیفیت خودرو و پاسخ به انتظارات به حق مردم، از مرداد سال آینده خبر داد. محمد علی تیموری در ادامه از همکاری مشترک سایپا با گروه صنعتی ایران‌خودرو و استقبال از این گروه در جهت تولید قطعات خودرو گفت.

تخت گاز تولید کوییک و شاهین تا اواسط تابستان 1401

مدیرعامل سایپا در برنامه تلویزیونی «تهران20» با موضوع بررسی وضعیت کیفی خودروهای داخلی اظهار کرد:

«برای آن‌که کیفیت و قیمت خودرو مناسب و در شان مردم شود، باید موضوع تولید اقتصادی خودروها با جدیت دنبال شود، به‌گونه‌ای که در یک تا دو خودرو که شرایط بهتری داریم، تولید انبوه صورت گیرد.»

تیموری افزود: «تولید اقتصادی زمانی حاصل خواهد شد که حداقل روزانه یک‌هزار و 500 دستگاه از خودرو تولید شود، گروه خودروسازی سایپا از مردادماه سال آینده، این مهم را در دو خودرو کوییک و شاهین دنبال خواهد کرد؛ البته سایر خودروهای این مجموعه نیز تولید خواهد شد، ولی در دو خودرو یادشده به جهت دیدگاه فنی، اقتصادی و کیفی شرایط برای تولید اقتصادی بسیار مناسب‌تر است.»

مدیرعامل سایپا با اشاره به خدمات پس از فروش 10 ساله سایپا گفت: «گروه خودروسازی سایپا تمام خودروهای خود را تا 36ماه گارانتی می‌کند. به همین دلیل، به مردم قول می‌دهیم که سال آینده با اقتصادی‌شدن تیراژ خودروها مشکلات محصولات سایپا به حداقل برسد.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سـرویس هـای اختصــاصی و VIP

برای دریافت اطلاعات بیشتر، تعرفه ها، خدمات اختصاصی و ... شماره تماس خود را در فیلد زیر وارد نمائید، با شما تماس می گیریم :


تمـامی حقوق برای مزایده مناقصه محفوظ بوده و استفاده از اطلاعات موجود بدون اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.

021 49105010