هم افزایی دولت و مجلس با حذف ارز 4200 تومانی

عمومی

سید نظام موسوی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست غیرعلنی صبح امروز باحضور وزیر کشاورزی، رئیس سازمان برنامه و بودجه و رئیس کل بانک مرکزی افزود: «روسای کمیسیون‌های کشاورزی، برنامه و بودجه اقتصاد و جهش تولید نکاتی را درباره بودجه مطرح کردند. علاوه بر این، 5 نفر از نمایندگان نیز دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خود درباره بودجه سال 1401 را بیان کردند.»

هم افزایی دولت و مجلس با حذف ارز 4200 تومانی

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس با اشاره به حضور رئیس سازمان اطلاعات سپاه در جلسه غیر علنی امروز مجلس گفت: «حجت الاسلام طائب از طرف دستگاه‌های نظارتی و امنیتی در جلسه امروز حضور داشت و نگاه کارشناسی دستگاه امنیتی را درباره بودجه 1401 بویژه حذف ارز 4200 تومانی مطرح کرد. همچنین رئیس دیوان محاسبات و رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس درباره روند بودجه و ارز ترجیحی نکاتی را مطرح کردند.»

موسوی ادامه داد:

اگر می خواهیم بودجه قوی داشته باشیم باید تا حد امکان بین دولت و مجلس هم افزایی وجود داشته باشد. بر همین اساس در مجموع ضرورت هماهنگی در موضوع بودجه و ارز ترجیحی مورد تاکید قرار گرفت.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس در خصوص رای مجلس درباره حذف ارز ترجیحی این‌طور گفت:

«نگاه مجلس این است که هر تصمیمی که برای ارز ترجیحی گرفته می‌شود در کنار آن باید یک نظام حمایتی برای اقشار مختلف مردم صورت بگیرد و هر گونه تحول در نظام ارزی باید با تضمین ثبات اقتصادی و تضمین تامین کالاهای اساسی باشد و وضعیت معیشتی مردم دچار تکانه نشود و حتما باید سبد معیشتی مردم دچار مشکل اساسی نشود.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سـرویس هـای اختصــاصی و VIP

برای دریافت اطلاعات بیشتر، تعرفه ها، خدمات اختصاصی و ... شماره تماس خود را در فیلد زیر وارد نمائید، با شما تماس می گیریم :


تمـامی حقوق برای مزایده مناقصه محفوظ بوده و استفاده از اطلاعات موجود بدون اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.

021 49105010