نمایشگاه آسانسور ۱۴۰۱ | یازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی آسانسور، پله برقی، بالابرها ، نقاله‌ها، قطعات و تجهیزات جانبی تهران LIFTEX 1401

عمومی

با همکاری مشترک روابط عمومی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا. ایران، نشریه اقتصاد و نمایشگاه و برگزارکنندگان نمایشگاه آسانسور در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

نمایشگاه آسانسور ۱۴۰۱ | یازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی آسانسور، پله برقی، بالابرها ، نقاله‌ها، قطعات و تجهیزات جانبی تهران LIFTEX 1401

به نقل از ایلنا، علی مطیع جهانی، معاون پشتیبانی و نمایشگاهی اتاق تعاون ایران گفت: یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی آسانسور، پله برقی، بالابرها، نقاله‌ها و قطعات جانبی در متراژی بالغ بر ۲۱۰۰۰ متر مربع و با حضور بیش از ۱۴۰ شرکت داخلی و خارجی از جمله نمایندگانی از کشورهای آلمان، ایتالیا، چین، ترکیه، امارات و کانادا برگزار می شود.

وی افزود: شرک‌تهای حاضر در این رخداد نمایشگاهی آخرین دستاوردهای خود را در قالب گروه‌های کالایی آسانسور، پله برقی، بالابر، نقاله، جرثقیل، لیفتراک، پیاده‌روی متحرک، مشاوره، طراحی تولید، نصب و راه‌اندازی، هوشمندسازی، فناوری‌های نوین، انجمن‌ها، اتحادیه‌ها، تشکل‌ها و مجلات تخصصی، دانشگاه‌ها و مراکز علمی تخصصی در معرض نمایش خواهند گذاشت.

مطیع جهانی در ادامه اظهار داشت: با هماهنگی انجام شده با سازمان توسعه تجارت ایران در این نمایشگاه هیأت‌های تجاری از  کشور پاکستان، افغانستان، ترکیه، ارمنستان، روسیه، عراق و امارات حضور خواهند یافت و نشست‌های B2B بین این هیأت‌ها و مشارکت‌کنندگان نمایشگاه انجام خواهد شد و در همین راستا، از دستگاه‌های اجرایی مرتبط در حوزه ساختمان و شهری جهت بازسازی ناوگان خدماتی شهری و مترو و سایر ذینفعان دعوت به عمل آمده است.

عضو هیات رئیسه و معاون پشتیبانی و امور نمایشگاهی اتاق تعاون ایران، حضور مقامات ارشد کشوری جهت بازدید و تعامل و همکاری با تولید کنندگان این صنعت، برگزاری دوره‌های آموزش مهارتی و تخصصی در حوزه صنعت آسانسور برای پیمانکاران و فعالان این حوزه و برگزاری همایش فنی و مهندسی صنعت آسانسور را از دیگر برنامه‌های جانبی چهار روزه یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی آسانسور، پله برقی، بالابرها، نقاله‌ها و قطعات جانبی عنوان کرد.

وی ضمن اشاره به حضور شرکت‌های دانش بنیان با فناوری‌های نوین در صنعت آسانسور و خودکفایی برخی از شرکت‌ها در تولید مواد اولیه این صنعت در نمایشگاه یازدهم گفت: از مهمترین اهداف این نمایشگاه ارائه محصولات جدید و دانش‌بنیان و نیز عرضه آن در بازار‌های بین‌المللی و توسعه صادرات این صنعت است. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سـرویس هـای اختصــاصی و VIP

برای دریافت اطلاعات بیشتر، تعرفه ها، خدمات اختصاصی و ... شماره تماس خود را در فیلد زیر وارد نمائید، با شما تماس می گیریم :


تمـامی حقوق برای مزایده مناقصه محفوظ بوده و استفاده از اطلاعات موجود بدون اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.

021 49105010