برگزاري مزايده عمومي اينترنتي خودرو

عمومی, مزایده

شركت ايران خودرو در نظر دارد تعدادي از خودروهاي سواري آسيب ديده صفر و كاركرده را از طريق مزايده عمومي و به روش اينترنتي به فروش برساند . 

به گزارش مزایده مناقصه ، مزایده ایران خودرو681خودروصفر و کارکرده و آسیب دیده در تهران زمان شروع مزایده ایران خودرو از 6 ام لغایت 10 مهر1401می باشد.

 

مزایده ایرانخودرو

 

انواع خودرو هایما اس 7 ، دنا پلاس ، پژو پارس سال و tu5 , xu7 و 206 .وانت اریسان و پژو 207 و سمند ef7 ,…….

ثبت نام به صورت اینترنتی می باشد و همچنین بازدید کنندکان هم میتوانند به صورت حضوری از پارکینگ در آدرس تهران، كيلومتر 14 اتوبان تهران – كرج، به سمت شهرك سرو آزاد (پيكانشهر)، خيابان هشتم غربي، انتهاي بلوار گياه شناسي، درب 2 سايت برگزاري مزايده هاي شركت ايران خودرو  بازدید از خودرو ها به عمل بیاورند.

جهت ارائه پيشنهاد قيمت از طريق سايت اينترنتي به آدرس ذيل مراجعه فرماييد :

Auction.ikco.ir

ضمنا مبلغ سپرده برای هر خودرو صد میلیون ریال معادل10 میلیون تومان می باشد.

این مزایده هیچ محدودیتی برای کدملی ندارد و زمان ثبت نام از ساعت 8:30 صبح روز چهارشنبه 6 مهر ماه 1401 میباشد

  • حداکثر آیتم های قابل انتخاب:
  • زمان بازدید حضوري: از 1401/07/06لغایت 1401/07/10 (از ساعت 08:30 لغايت 16:30)
  • زمان پیشنهاد قیمت: از 1401/07/06لغایت 1401/07/10 (تا ساعت 12 شب)
  • تاریخ اعلام برندگان: 1401/07/11
  • مهلت واریز وجه برندگان: از 1401/07/11 لغايت 1401/07/18(اين مهلت به هيچ عنوان قابل تمديد نمي باشد)
  • در زمان تعطیل رسمی مزایده برگزار می شود

 سپرده شركت در مزايده براي هر خودرو مبلغ يكصد ميليون ريال مي باشد لذا تاكيد مي گردد امكان اخذ سپرده از طريق درگاه بانكي موجود در سامانه اينترنتي صرفا از كارت هاي شخصي عضو شبكه بانكي شتاب (مشتري) امكان پذير مي باشد. (محدوديت پرداخت طبق ضوابط بانكي).

 درگاه بانكي هوشمند ، فقط امكان انتقال وجوه از كارتهاي صاحب اصلي حساب بانكي را دارد.

 مشروح شرايط مزايده در سايت ايران خودرو (ir.ikco.www (و سامانه برگزاري مزايده اينترنتي به طور كامل درج شده است و شركت در مزايده و ارائه پيشنهاد قيمت به منزله قبول شروط و تكاليف مقرر در اسناد مزايده مي باشد.

 مزايده گزار در رد يا قبول پيشنهادات در هر مرحله از فرايند مزايده مختار مي باشد.

 شركت كنندگان بايد شرايط مزايده را به دقت مطالعه وسپس تاييد نمايند تا امكان ادامه فرايند شركت در مزايده فراهم گردد.

 كليه وجوه دريافتي از بابت فروش اقلام موضوع مزايده از طريق درگاه بانكي سامانه و يا از طريق حواله بانكي خواهد بود و هرگونه ماليات، عوارض و حقوق دولتي مربوطه طبق مقررات و قوانين برعهده برنده مزايده بوده و همچنين هزينه برگزاري مزايده نيز به عهده برنده مزايده ميباشد.

 كليه شركت كنندگان موظف به رعايت دستورالعمل هاي مرتبط با پيشگيري از ابتلاء به ويروس كرونا مي باشند و همراه داشتن ماسك و دستكش توسط شركت كنندگان در محل مزايده الزامي مي باشد.

 برنده مزايده بايستي ظرف مدت مشخص شده در سامانه و پس از اعلام نتايج ، نسبت به واريز كل مبلغ خودرو حداكثر تا مهلت تعيين شده اقدام نمايد درغير اين صورت طبق شرايط مزايده، سپرده شركت در مزايده، بدون انجام هرگونه تشريفات قضايي يا اداري به نفع مزايده گزار وصول و شركتكننده حق هيچگونه اعتراضي نخواهد داشت. (ضمناً بعد از واريز وجه مابه التفاوت به هيچ وجه امكان انصراف وجود ندارد).

 جهت كسب اطلاعات بيشتر به اطلاعيه هاي اعلامي در محل برگزاري مزايده مراجعه و يا با شماره تلفن هاي : 44796948– 44796956 تماس حاصل فرماييد.

 قبل ازمراجعه جهت ثبت نام به سايت اينترنتي مزايده ، تكميل اطلاعات شخصي در وب سايت ir.ikco.esale://https الزامي است و در صورت عدم ثبت اطلاعات امكان شركت در مزايده وجود ندارد.

مزایده ایرانخودرو

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سـرویس هـای اختصــاصی و VIP

برای دریافت اطلاعات بیشتر، تعرفه ها، خدمات اختصاصی و ... شماره تماس خود را در فیلد زیر وارد نمائید، با شما تماس می گیریم :


تمـامی حقوق برای مزایده مناقصه محفوظ بوده و استفاده از اطلاعات موجود بدون اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.

021 49105010