پیش بینی عجیب از قیمت دلار

به گزارش مزایده مناقصه، قیمت دلار و نرخ ارز از جمله عوامل مهم و تاثیر گذار بر اقتصاد کشور است. قیمت دلار این روزها نوسانات بسیاری دارد. قیمت دلار به عوامل مختلفی بستگی دارد عوامل بنیادی از جمله عواملی است که بر قمیت دلار تاثیر دارد. قیمت دلار بر زندگی روزمره مردم هم تاثیرهای بسیاری دارد. قیمت دلار به شرایط روانی جامعه هم بستگی دارد و شرایط روانی جامعه را هم میتوان از عوامل موثر بر قیمت دلار دانست.

 

 

تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا اعلام شد. با وجود اعلام رئیس کل بانک مرکزی برای معرفی بسته‌های جدید حمایتی از بازار، امروز دلار وارد کانال ۳۶ هزار تومانی شد. به نظر می‌رسد سیاست‌های دولت بر بازار نتیجه معکوس دارد و قیمت دلار راه خود را می‌رود. آیا باز هم دلار گران‌‌ می‌شود؟

واکنش بازارها به اخبار تحریم جدید اتحادیه اروپا موج جدیدی از تقاضا را وارد بازار کرد. این اتفاق باعث شد با وجود سخت‌گیری‌های دولت برای خرید دلار بار دیگر تقاضای سنگین وارد بازار شود و قیمت دلار را به محدوده ۳۶ هزار تومانی نزدیک‌تر کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سـرویس هـای اختصــاصی و VIP

برای دریافت اطلاعات بیشتر، تعرفه ها، خدمات اختصاصی و ... شماره تماس خود را در فیلد زیر وارد نمائید، با شما تماس می گیریم :


تمـامی حقوق برای مزایده مناقصه محفوظ بوده و استفاده از اطلاعات موجود بدون اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.

021 49105010