معرفی مطمئن ترین خودروهای دنیا

عمومی

به گزارش مزایده مناقصه، نظر سنجی سالانه قابلیت اطمینان مجله Consumer Reports نشان داد خودروهای الکتریکی و پیکاپ‌های فول سایز دو دسته از نظر قابلیت اطمینان مشکل ساز هستند؛ ضمن اینکه برندهای آسیایی بار دیگر در رتبه بندی کلی حائز رتبه برتر شدند.

 

طبق این نظر سنجی خودروهای هیبریدی و سدان‌های سایز متوسط یا بزرگ جزو قابل اعتمادترین‌ها بودند.

نظر سنجی سالانه این مجله از قابلیت اطمینان خودروهای جدید پیش بینی می‌کند کدام خودروها بر اساس داده های جمع آوری شده، مشکلات کمتر یا بیشتری نسبت به رقبای خود برای مالکان ایجاد می‌کنند و کارت امتیازی آن در بین مصرف کنندگان و مدیران صنعت تاثیر گذار است. خودروهای برقی شرکت تسلا که این مجله بیشترین داده ها را از مالکان آنها دریافت کرده است همچنان با مشکلات سخت افزاری بدنه، فرمان رنگ و مشکلات مرتبط با سیستم آب و هوا مواجه هستند؛ اما بر اساس این نظر سنجی پیشرانه های الکتریکی آنها مشکلات بسیار اندکی .دارند این نظر سنجی نشان داد تسلا رتبه خود را چهار پله ارتقا داده و به رتبه ۱۹ در سال جاری رسانده است.

از آن سو اما مرسدس بنز پنج رده نزول کرد تا کمترین اطمینان را در بین همه برندها داشته باشد. صاحبان خودروهای برقی دیگر سازندگان، مشکلات شارژ و باتری و همچنین مشکلات موتور محرک الکتریکی را گزارش کردند. از ۱۱ مدل خودروی الکتریکی تنها چهار مدل دارای قابلیت اطمینان متوسط یا بهتر هستند. برندهای برتر در این نظر سنجی تویوتا و لکسوس بودند و هفت برند از ۱۰ برند برتر از تولیدات ژاپن و کره جنوبی انتخاب شدند.

در میان برندهای متعلق به خودروسازان دیترویت لینکلن متعلق به شرکت فورد موتور تنها یکی از دهها برند برتر بود و جایگاه دهم را به خود اختصاص داد. همه برندهای جنرال موتورز در رتبه بندی Consumer Reports سقوط کردند و بیوک در بالاترین رتبه در رده یازدهم قرار گرفت در بین برندهای استلانتیس Ram در رتبه شانزدهم بالاترین رتبه را به خود اختصاص داد. بر اساس گزارش رویترز این نظر سنجی نشان داد که ۹۴ درصد از خریداران احتمالی خودرو با وجود افزایش قیمت قابلیت اطمینان را بسیار مهم می‌دانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سـرویس هـای اختصــاصی و VIP

برای دریافت اطلاعات بیشتر، تعرفه ها، خدمات اختصاصی و ... شماره تماس خود را در فیلد زیر وارد نمائید، با شما تماس می گیریم :


تمـامی حقوق برای مزایده مناقصه محفوظ بوده و استفاده از اطلاعات موجود بدون اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.

021 49105010