پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین و اتریوم تا کریسمس

قیمت طلا، سکه و ارز

به گزارش مزایده مناقصه، به نقل از شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز، با کاهش اعتماد سرمایه‌گذاران به بازار ارزهای دیجیتال و با توجه به تردیدهای معامله‌گران در بازار، قیمت بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) در یک محدوده‌ی ثابت در حال نوسان هستند. با این‌که یک جهش جزئی در قیمت‌ها می‌تواند امیدها را برای یک حرکت صعودی قابل توجه زنده نگه دارد، برخی از تحلیلگران هم‌چنان معتقدند بازار کریپتو هنوز به کف قیمت نرسیده و شاید شاهد سقوط هر چه بیش‌تر قیمت‌ها باشیم. برخی دیگر از تحلیلگران نیز ادعا می‌کنند که بازار کریپتو هم‌زمان با سقوط اف‌تی‌ایکس به کف خود رسیده و احتمالا شاهد بازگشت روند خواهیم بود. در مطلب هدف قیمت بیت‌کوین تا پایان سال 2022 به بیان برخی از این تحلیل‌ها پرداخته‌ایم.

قیمت بیت کوین (BTC) به دلیل نگرانی از وقوع کاپیتولاسیون توسط ماینر‌ها تحت فشار شدیدی قرار دارد – کاپیتولاسیون به وضعیتی گفته می‌شود که سرمایه‌گذاران از روی وحشت و ناامیدی از افزایش قیمت شروع به فروش دارایی‌های خود زیر قیمت بازار می‌کنند. در مقابل، قیمت اتریوم (ETH) علائمی از ثبات و افزایش احتمالی را تا 1,500 دلار نشان می‌دهد.

پس از آن‌که جروم پاول، رئیس فدرال رزرو آمریکا، حرف‌های دلگرم‌کننده‌ای مبنی بر تغییر موضع سختگیرانه‌ی این نهاد به زبان آورد، هر دو ارز دیجیتال برتر بازار به ترتیب به بالاترین حد اخیر خود یعنی 17,378 دلار و 1,302 دلار رسیدند. با وجود این، شکل‌گیری واگرایی نزولی در بیت‌کوین و اتریوم باعث شده است تا آن‌ها در یکی دو روز اخیر کاهش قیمت را تجربه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سـرویس هـای اختصــاصی و VIP

برای دریافت اطلاعات بیشتر، تعرفه ها، خدمات اختصاصی و ... شماره تماس خود را در فیلد زیر وارد نمائید، با شما تماس می گیریم :


تمـامی حقوق برای مزایده مناقصه محفوظ بوده و استفاده از اطلاعات موجود بدون اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.

021 49105010