برگزاری مزایده بهره‌برداری ۶ بنای تاریخی استان کرمان

عمومی, مالی و اقتصادی, مزایده

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان گفت: صندوق توسعه صنایع‌دستی و فرش دست‌بافت و احیاء و بهره‌برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی، بهره‌برداری شش بنای تاریخی را به منظور جذب سرمایه گذار به مزایده می‌گذارد.

به گزارش مزایده مناقصه، فریدون فعالی امروز ۱۲ بهمن در این رابطه اظهار کرد: این مجموعه بناها شامل خانه اوشیدری، باغ هرندی، ارگ راین، کارخانه حناسایی، عمارت موسی‌خانی و خانه فخر راور در استان کرمان می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان به کاربری این بناهای تاریخی اشاره کرد و افزود: خانه اوشیدری تجاری، پذیرایی و هنری، باغ هرندی شامل گاوگرد و اتاق‌های جانبی و خانه قراچه داغی هم پذیرایی، اقامتی (بوم گردی) و فرهنگی در نظر گرفته شده است.

او ادامه داد: کاربری پیشنهاد شده برای کارخانه حناسایی فرهنگی و کارگاهی، ارگ راین شامل عمارت حاکم‌نشین، چهار انبار و زمین پشت انبار مشمول کاربری علمی، پژوهشی، پذیرایی و اقامتی و عمارت موسی‌خانی نیز کاربری فرهنگی، هنری و پذیرایی است.

فعالی ادامه داد: خانه فخری راور نیز کاربری پذیرایی، فرهنگی و کارگاهی خواهد داشت.

او بیان کرد: صندوق احیاء در نظر دارد تا این بناها را براساس مشخصات مندرج در اسناد مزایده از طریق مزایده عمومی به صورت قرارداد سرمایه‌گذاری در مرمت، احیا، نگهداری و واگذاری حق استفاده و بهره‌برداری مدت معین از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www. setadiran. ir و طی تشریفات مزایده به اشخاص (حقیقی و حقوقی) واجد شرایط واگذار کند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان خاطرنشان کرد: تمام مراحل برگزاری مزایده از دریافت اسناد مزایده تا ارائه پیشنهاد مزایده‌گران و همچنین کمیته فنی و بازرگانی در زمان بازگشایی پاکت‌ها، از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www. setadiran. ir انجام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سـرویس هـای اختصــاصی و VIP

برای دریافت اطلاعات بیشتر، تعرفه ها، خدمات اختصاصی و ... شماره تماس خود را در فیلد زیر وارد نمائید، با شما تماس می گیریم :


تمـامی حقوق برای مزایده مناقصه محفوظ بوده و استفاده از اطلاعات موجود بدون اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.

021 49105010