فهرست 22 بانک‌ برای ثبت‌نام خودروهای وارداتی

عمومی

به گزارش مزایده مناقصه، به نقل از خبرگزاری تسنیم، خرید خودروهای وارداتی از شنبه ششم اسفندماه از ساعت 12 ظهر به‌مدت یک هفته آغاز شده است و متقاضیان در این فرصت که تا پنج‌شنبه ادامه خواهد داشت می‌توانند با مراجعه به سایت سامانه فروش یکپارچه خودرو نسبت به پیش‌ثبت‌نام اقدام کنند.

بنا بر اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت پیش‌شرط ثبت‌نام سامانه موجودی حساب بانکی متقاضی است که به‌طور علی‌الحساب 500 میلیون تومان تعیین شده است براین‌اساس متقاضیان خرید خودروی وارداتی باید قبل از ثبت‌نام در سامانه با مراجعه به شعب بانک‌های منتخب فرم مسدودی 500 میلیون تومان برای خرید خودروهای خارجی را پر کنند، این پول در حساب شخصی متقاضی باقی می‌ماند و مسدود می‌شود.

در این زمینه وزارت صمت اعلام کرد که بانک‌های آینده، اقتصاد نوین، پارسیان، پست بانک، تجارت، توسعه تعاون، دی، رسالت، رفاه کارگران، سپه، سرمایه، سینا، شهر، صادرات، صنعت و معدن، کارآفرین، کشاورزی، مسکن، ملی، ملت، موسسه اعتباری ملل و قرض‌الحسنه مهر ایرانیان، به سامانه فروش خودروهای وارداتی اضافه شدند.

امروز براساس آخرین آمار لیست 22 بانک برای ثبت‌نام خودروهای وارداتی اعلام شده است که جزئیات آن را در ادامه این مطلب مشاهده کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سـرویس هـای اختصــاصی و VIP

برای دریافت اطلاعات بیشتر، تعرفه ها، خدمات اختصاصی و ... شماره تماس خود را در فیلد زیر وارد نمائید، با شما تماس می گیریم :


تمـامی حقوق برای مزایده مناقصه محفوظ بوده و استفاده از اطلاعات موجود بدون اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.

021 49105010