برگزاری نخستین مزایده تمام الکترونیک قوه قضاییه

عمومی, مالی و اقتصادی, مزایده

نخستین مزایده تمام الکترونیک قوه قضاییه با حضور رئیس مرکز پیگیری اجرای سند تحول قضایی در مجتمع قضایی شهید صدر تهران برگزار شد.

به گزارش مزایده مناقصه به نقل از خبرگزاری میزان – اولین مزایده تمام الکترونیک قوه قضاییه یکشنبه ۲۰ فروردین با حضور حجت الاسلام والمسلمین محسن ابراهیمی در مجتمع قضایی شهید صدر تهران برگزار شد.

رئیس مرکز پیگیری اجرای سند تحول قضایی اظهار کرد: یکی از تکالیف سند تحول قضایی اجرای مزایده‌های دادگستری‌ها و سازمان ثبت بود که امروز با همت همکاران دادگستری کل استان تهران و معاونت‌های ستادی قوه قضائیه اجرایی شد.

وی افزود: این اولین مزایده تمام الکترونیک دستگاه قضایی است که موجب تسهیل و تسریع چند برابری در حوزه اجرای احکام و اجراییه‌های ثبت خواهد شد.

اقای ابراهیمی گفت: مزایده‌های حضوری نیروی انسانی و منابع مالی بسیاری را اشغال کرده و باعث کندی روند اجرای احکام و دستیابی مردم به مطالبات و وصول به موقع آن می‌شود؛ در حالی که مزایده تمام الکترونیک دستگاه قضایی به بیش از ۷۰ هزار مزایده‌ای که در محاکم کیفری ددگستری‌ها و اجراییه‌های ثبت وجود دارد سامان می‌بخشد.
رئیس مرکز پیگیری اجرای سند تحول قضایی افزود: از طریق اتصال سامانه‌های قوه قضاییه به سامانه ستاد که مزایده الکترونیک دولت است، بخش عمده‌ای از فرایند‌های اجرای احکام با استفاده از فضای مجازی و بستر‌های الکترونیک انجام می‌شود و مردم می‌توانند به راحتی بدون مراجعه حضوری به دادگاه در این فرایند شرکت کنند.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته و به همت دادگستری کل استان تهران مراحل آزمایشی مزایده تمام الکترونیک طی شد و به زودی نیز توسعه پیدا نموده و به تدریج کلیه مزایده‌های قوه قضاییه به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سـرویس هـای اختصــاصی و VIP

برای دریافت اطلاعات بیشتر، تعرفه ها، خدمات اختصاصی و ... شماره تماس خود را در فیلد زیر وارد نمائید، با شما تماس می گیریم :


تمـامی حقوق برای مزایده مناقصه محفوظ بوده و استفاده از اطلاعات موجود بدون اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.

021 49105010