معرفی گریت وال کنون سایبرپیکاپ 6×6

عمومی, مالی و اقتصادی

خودروساز چینی گریت وال از پیکاپ 6 چرخ کانن سایبرپیکاپ پرده برداشت. وانت CyberP!ckup نه یک خودرو کانسپت، بلکه نسخه‌ای تولیدی خواهد بود!

به گزارش مزایده مناقصه، گریت وال کانن سایبرپیکاپ در واقع نسخه ارتقایافته گریت وال کانن شانهای محسوب می‌شود. اضافه کردن محور سوم به این خودرو با چالش‌های فراوانی برای سازندگان همراه بوده است. در نتیجه آن‌ها کمک فنرهای نیتروژنی را به محور سوم اضافه کردند تا سیستم تعلیق خودرو قابلیت سازگاری با شرایط جدید را داشته باشد. انعطاف پذیری پلتفرم گریت وال به سازندگان اجازه داده است تا طیف وسیعی از پیشرانه‌ها را در این خودرو مورد استفاده قرار دهند. گریت وال کانن سایبرپیکاپ با موتورهای بنزینی، پلاگین هیبریدی و همچنین پیل سوختی هیدروژنی در دسترس مشتریان قرار خواهد داشت.

پیکاپ شش چرخ گریت وال، پاسخی به مرسدس بنز AMG G63 6×6 خواهد بود. پیشرانه پلاگین هیبریدی این پیکاپ از ترکیب موتور V6 با توربوشارژرهای دوقلو به همراه موتور برقی تشکیل شده است. این پیشرانه در مجموع 510 اسب بخار قدرت و 750 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. در حالت تمام برقی، برد این پیکاپ به حدود 50 کیلومتر خواهد رسید. از ویژگی‌های قابل توجه پیکاپ دو کابین گریت وال می‌توان به وینچ آلومینیومی، یک جفت قلاب یدک کشی، گلگیرهای برآمده و درب عقب با قابلیت تقسیم 60:40 اشاره کرد. بنابر گزارش رسانه‌های چینی و استرالیایی، این پیکاپ هم‌اکنون در مراحل تولید قرار دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سـرویس هـای اختصــاصی و VIP

برای دریافت اطلاعات بیشتر، تعرفه ها، خدمات اختصاصی و ... شماره تماس خود را در فیلد زیر وارد نمائید، با شما تماس می گیریم :


تمـامی حقوق برای مزایده مناقصه محفوظ بوده و استفاده از اطلاعات موجود بدون اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.

021 49105010