مزایده ۲۸۵ دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در هرمزگان

مزایده

رئیس کل دادگستری هرمزگان از آغاز مزایده ۲۸۵ دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در پرونده‌های مواد مخدر این استان خبر داد.

به گزارش مزایده مناقصه و به نقل از خبر گزاری تسنیم از بندرعباس، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان اعلام کرد: با توجه به دستور رئیس قوه قضاییه برای تسریع در تعیین تکلیف اموال توقیفی در پرونده‌های مواد مخدر و نامه دادستان کل کشور در این خصوص و به منظور جلوگیری از تضییع اموال و تخریب آنها و در راستای اجرای مفاد ماده 215 قانون مجازات اسلامی و شیوه نامه ابلاغی، مزایده شماره 63 برای فروش بخش قابل توجهی از اموال توقیفی در پرونده های مواد مخدر استان هرمزگان برگزار خواهد شد.

وی در ادامه افزود: این مزایده توسط شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر تحت نظارت دادستانی عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان برگزار می‌شود و در نتیجه آن 2 فروند لنج، 177 دستگاه خودرو، 2 فروند قایق و 104 دستگاه موتورسیکلت فروخته خواهند شد.

وی تصریح کرد: متقاضیان شرکت در این مزایده می‌توانند امروز 16 اردیبهشت ماه 1402  ساعت 8 الی 13 با مراجعه به محل پارکینگ شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان از وسایل نقلیه توقیفی موضوع این مزایده، بازدید و پیشنهادات خود را ارائه کنند.

این مقام قضایی همچنین یادآور شد: مزایده مذکور پیش از قرار بود در اسفندماه سال 1401 برگزار شود که به دلیل مشکلات فنی در سامانه های مربوطه زمان برگزاری روند اجرایی مزایده به امروز شانزدهم اردیبهشت ماه 1402 موکول شد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان همچنین در پایان با اشاره به آمار ارائه شده از سوی مرکز مبنی بر رتبه نخست استان هرمزگان در ضربه زدن به بنیان‌های اقتصادی قاچاقچیان و مصادره اموال حاصل از پولشویی و تجارت مواد مخدر، تأکید کرد: با توسل به اقدامات پیشگیرانه و برخورد قاطع و بدون اغماض برای خشکاندن ریشه‌های قاچاق مواد مخدر از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد و در راستای عمل به وظایف قانونی عرصه را بر سوداگران مرگ تنگ خواهیم کرد.

گفتنی است؛ لیست وسایل نقلیه توقیفی موضوع مزایده شماره 63 شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان و فرم شرکت در این مزایده در سایت ستاد مبارزه با مواد مخدر (صفحه اصلی، بخش مزایده و مناقصه) جهت دریافت شرکت کنندگان بارگذاری شده و دریافت جزئیات آن از طریق مشاهده متن فراخوان در صفحه اصلی این سایت به نشانی www.dchq.ir امکان‌پذیر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سـرویس هـای اختصــاصی و VIP

برای دریافت اطلاعات بیشتر، تعرفه ها، خدمات اختصاصی و ... شماره تماس خود را در فیلد زیر وارد نمائید، با شما تماس می گیریم :


تمـامی حقوق برای مزایده مناقصه محفوظ بوده و استفاده از اطلاعات موجود بدون اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.

021 49105010