فروش ملک تجاری و برند اکـبـرجـوجـه

مزایده

اکبر جوجه از آشناترین نام ها برای هر ایرانی است که گاهی اوقات آدم می ماند که با شنیدن اسمش هوس جوجه کند یا به یاد مکانی خاص بیفتد؟ اصلا اکبر جوجه اسم غذایی خاص یا روش پختی خاص است یا این که اسم آشپز است یا اصلا اسم رستوران است؟!

با این که نام اکبر جوجه حتی برای خود من هم ابهامات زیادی دارد اما در تاریخچه ی اکبر جوجه اولین چیزی که به پاسخ آن می رسیم این است که در یک کلام، اکبر جوجه به چه مفهومی اشاره می کند و تاریخچه ی اکبر جوجه چه چیزهایی برای گفتن دارد؟ در یک پاسخ خیلی کوتاه باید بگوییم که اکبر جوجه، نام یک رستوران زنجیره ای است که برای اولین بار و در سال ۱۳۳۰ در استان مازندران توسط آقای علی اکبر کلبادی نژاد بنیان گذاری شد! این رستوران در ابتدا اصلا رستوران نبود و در واقع قهوه خانه ای بین راهی بود. البته این قهوه خانه در سال ۱۳۲۳ به وسیله ی حاج آقای کلبادی و همسر ایشان در مکانی اجاره ای به وجود آمد.

به هر حال اکبر جوجه در ادامه ی فعالیتش دستخوش تغییرات بسیاری شد. اکبر جوجه برای اولین، بار در گَلوگاه که یکی از شهرهای استان مازندران ایران و در ناحیه شرقی استان مازندران، شکل گرفت. از آنجایی که دست و پنجه ی آقای کلبادی نژاد در زمینه ی پخت و پز کاملا طلایی بود، این رستوران در ادامه ی فعالیتش به سرعت رونق گرفت و در سراسر ایران به واسطه ی مسافرینی که در این رستوران غذایی خورده بودند، مشهور و معروف شد.

به گزارش مزایده مناقصه بدینوسیله به اطلاع عموم هموطنان گرامی می رساند شرکت بین المللی رستوران های زنجیره ای و هتل های اکبرجوجه در نظر دارد ملک تجاری هتل آپارتمان و رستوران اکبرجوجه گرگان را همراه با برند اکبرجوجه به افراد متقاضی واجد شرایط واگذار نماید متقاضیان درخواست کتبی خود را بهمراه شماره تماس به دفتر مرکزی شرکت ارسال نمایند .

آدرس : استان گلستان شهرستان گرگان میدان مفتح ابتدای کمربندی رستوران اکبرجوجه کدپستی 4919713691

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سـرویس هـای اختصــاصی و VIP

برای دریافت اطلاعات بیشتر، تعرفه ها، خدمات اختصاصی و ... شماره تماس خود را در فیلد زیر وارد نمائید، با شما تماس می گیریم :


تمـامی حقوق برای مزایده مناقصه محفوظ بوده و استفاده از اطلاعات موجود بدون اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.

021 49105010