آغاز بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران

عمومی

به گزارش مزایده مناقصه، بیست‌وهفتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با شعار ««صنعت نفت؛ تولید فناورانه، مصرف بهینه» در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد.

آغاز بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران

نمایشگاه نفت امسال از دقایقی پیش با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر نفت و مدیران ارشد صنعت نفت و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، سفیران کشورهای خارجی در تهران و دیگر مسئولان، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران گشایش یافت.

در بیست وهفتمین دوره نمایشگاه بین المللی صنعت نفت ایران که صبح امروز آغاز به کار کرده و تا ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ ادامه دارد، بیش از هزار و ۵۰۰ شرکت داخلی و ۲۰۰ شرکت خارجی از ۱۳ کشور جهان شامل روسیه، چین، بلاروس، آلمان، اتریش، ایتالیا، فرانسه، اسپانیا، هند، امارات، عمان و ترکیه حضور دارند.

نمایشگاه امسال با رونق دوباره صنعت نفت، شاهد ۱۰۰ رویداد که شامل امضای تفاهم‌نامه‌ها و قراردادهایی بین بخش‌های مختلف وزارت نفت و شرکت‌های خصوصی، ۳۳ رویداد جانبی، ۱۰ نشست تخصصی دانش‌بنیان، ۵ ارائه از سوی معاونت پژوهش و فناوری، سه نشست با روس‌ها، سه نشست با محوریت بهینه‌سازی و رونمایی از تعداد زیادی اسناد ساخت داخل و چند تجهیز مهم صنعت نفت است.

آغاز بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران

بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی هر روزه از ساعت ۹ تا ۱۶ دایر است و سی اردیبهشت ماه به کار خود پایان می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سـرویس هـای اختصــاصی و VIP

برای دریافت اطلاعات بیشتر، تعرفه ها، خدمات اختصاصی و ... شماره تماس خود را در فیلد زیر وارد نمائید، با شما تماس می گیریم :


تمـامی حقوق برای مزایده مناقصه محفوظ بوده و استفاده از اطلاعات موجود بدون اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.

021 49105010