آغاز بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران

عمومی

به گزارش مزایده مناقصه، بیست‌وهفتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با شعار ««صنعت نفت؛ تولید فناورانه، مصرف بهینه» در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد.

نمایشگاه نفت امسال از دقایقی پیش با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر نفت و مدیران ارشد صنعت نفت و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، سفیران کشورهای خارجی در تهران و دیگر مسئولان، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران گشایش یافت.

در بیست وهفتمین دوره نمایشگاه بین المللی صنعت نفت ایران که صبح امروز آغاز به کار کرده و تا ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ ادامه دارد، بیش از هزار و ۵۰۰ شرکت داخلی و ۲۰۰ شرکت خارجی از ۱۳ کشور جهان شامل روسیه، چین، بلاروس، آلمان، اتریش، ایتالیا، فرانسه، اسپانیا، هند، امارات، عمان و ترکیه حضور دارند.

نمایشگاه امسال با رونق دوباره صنعت نفت، شاهد ۱۰۰ رویداد که شامل امضای تفاهم‌نامه‌ها و قراردادهایی بین بخش‌های مختلف وزارت نفت و شرکت‌های خصوصی، ۳۳ رویداد جانبی، ۱۰ نشست تخصصی دانش‌بنیان، ۵ ارائه از سوی معاونت پژوهش و فناوری، سه نشست با روس‌ها، سه نشست با محوریت بهینه‌سازی و رونمایی از تعداد زیادی اسناد ساخت داخل و چند تجهیز مهم صنعت نفت است.

بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی هر روزه از ساعت ۹ تا ۱۶ دایر است و سی اردیبهشت ماه به کار خود پایان می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سـرویس هـای اختصــاصی و VIP

برای دریافت اطلاعات بیشتر، تعرفه ها، خدمات اختصاصی و ... شماره تماس خود را در فیلد زیر وارد نمائید، با شما تماس می گیریم :


تمـامی حقوق برای مزایده مناقصه محفوظ بوده و استفاده از اطلاعات موجود بدون اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.

021 49105010