عزم جدی بانک دی برای فروش املاک مازاد

مزایده

قیطاسی، مدیرعامل بانک دی گفت: بانک دی برای فروش املاک مازاد عزم جدی دارد و برهمین اساس هر ماه یک مرحله مزایده برگزار می‌شود.

به گزارش  مزایده مناقصه به نقل از ایبنا، علیرضا قیطاسی، مدیرعامل بانک دی درباره واگذاری اموال مازاد در سال گذشته گفت: سال گذشته برای تمام املاک مازاد با قیمت کارشناسی، ۱۲ بار مزایده برگزار شد که تقریبا حدود ۲۲ ملک به فروش رسید، البته یکسری املاک در مقیاس بزرگ دراین مزایده‌ها به فروش نرسید که مجدد در دستور کار قرار گرفت و اراده بر فروش املاک مازاد است. به صورت متوسط هر ماه یک مرحله مزایده برگزار می‌شود.

وی در ادامه اضافه کرد:علاوه بر فروش املاک، برای خروج از بنگاهداری سه شرکت بانک دی ادغام شده است که از این جهت کارهای مناسبی آغاز شده و امیدوار هستیم در این زمینه بتوانیم موفق عمل کنیم.

مدیرعامل بانک دی در این رابطه اظهار داشت: از دیگر مباحث مهم در بانک دی، موضوع افزایش سرمایه است که به زودی مجمع آن برگزار خواهد شد. انشاالله در خصوص وظایف خود با توجه به اینکه جامعه هدف، جامعه ایثارگران است، بتوانیم نیازهای آنان را برطرف سازیم و با موفقیت پیش رویم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سـرویس هـای اختصــاصی و VIP

برای دریافت اطلاعات بیشتر، تعرفه ها، خدمات اختصاصی و ... شماره تماس خود را در فیلد زیر وارد نمائید، با شما تماس می گیریم :


تمـامی حقوق برای مزایده مناقصه محفوظ بوده و استفاده از اطلاعات موجود بدون اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.

021 49105010