مزایده الکترونیکی ۱۹ بنای تاریخی در تهران

مزایده

مزایده الکترونیکی ۱۹ بنای تاریخی، امروز در سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آغاز شد.

به گزارش مزایده مناقصه ، معاون امور اقتصادی و بازرگانی صندوق احیای بناهای تاریخی در برنامه سلام خبرنگار شبکه خبر گفت: در این مزایده متقاضیان می توانند در روند مرمت و احیا بناهای تاریخی معین در هشت استان کشور با کاربری اقامتگاه ، فرهنگسرا یا موارد عمومی مشارکت کنند.

احسان دهقانی داشتن اهلیت در بنیه مالی و توان فنی مرمت را از الویت های انتخاب سرمایه گذاران برای حضور در این مزاینده برشمرد و گفت : بر اساس توان مالی متقاضیان با آنها قراردادهای 5 تا 15 سال بسته خواهد شد تا در مدت مرمت و احیای بناهای تاریخی هزینه های انجام شده و سود آن به سرمایه گذاران باز گردد.

بر اساس اعلام معاون امور اقتصادی و بازرگانی صندوق احیای بناهای تاریخی ؛ مرمت و احیای بناهای خانه دانشمندی، خانه آقایی زاده، حمام قلعه، خانه بهادرالملک، گرند هتل، خانه فخر راور ، کارخانه حنا سایی ، ارگ راین، باغ هرندی ، خانه اوشیدری ، خانه ابراهیمی ، حمام سالار، ، کاروانسرای مهر ، کاخ ناصرالدین میرزا، خانه سرهنگ ایرج ، عمارت اربابی لیقوان، کاروانسرای گوئجه بئل و کاروانسرای جانانلو در استان های تهران، سمنان ، یزد و اصفهان در مزایده امروز به متقاضاین واگذار می شود.

به گفته احسان دهقانی، روند قرارداد با سرمایه گذاران بخش خصوصی و واگذاری موقت ملک تاریخی به آنها، یک تا دو ماه طول خواهد کشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سـرویس هـای اختصــاصی و VIP

برای دریافت اطلاعات بیشتر، تعرفه ها، خدمات اختصاصی و ... شماره تماس خود را در فیلد زیر وارد نمائید، با شما تماس می گیریم :


تمـامی حقوق برای مزایده مناقصه محفوظ بوده و استفاده از اطلاعات موجود بدون اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.

021 49105010