مزایده بزرگ خودرو‌های خارجی موجود در گمرکات

مزایده

حجتی از برگزاری دور جدید مزایده خودروهای موجود در دارایی‌های تملیکی خبر داد و اعلام کرد که ۳ هزار و ۵۸۴ دستگاه خودرو در ماه خرداد به مزایده گذاشته خواهند شد. از این تعداد، ۲ هزار و ۸۹۷ دستگاه خودرو سبک، ۳۰۰ دستگاه خودرو سنگین، ۳۶۹ خودرو و ادوات راهسازی و ۱۸ دستگاه ماشین آلات کشاورزی هستند. متقاضیان می‌توانند از ابتدای ماه خرداد تا تاریخ ۱۴ خرداد فرصت بازدید از خودروها را داشته باشند. پاکت‌ها در تاریخ هفدهم خرداد باز شده و برندگان مزایده اعلام خواهند شد.

به گزارش مزایده مناقصه ، قائم مقام سازمان اموال تملیکی اعلام کرد که در خرداد ماه، بیش از ۳ هزار و ۵۸۴ دستگاه خودرو به مزایده گذاشته خواهند شد. این تعداد شامل ۲ هزار و ۸۹۷ دستگاه خودرو سبک، ۳۰۰ دستگاه خودرو سنگین، ۳۶۹ دستگاه خودرو و ادوات راهسازی و ۱۸ دستگاه ماشین آلات کشاورزی است. متقاضیان از هشتم خرداد ماه تا ۱۴ خرداد فرصت بازدید دارند و هفدهم خرداد ماه پاکت‌ها بازگشایی و برندگان اعلام خواهند شد.

صاحب حجتی، در مراسم افتتاح انبار اموال تملیکی در مبارک‌آباد، با اشاره به صیانت از اموال بیت المال، اظهار داشت که دغدغه ما در ساماندهی انبار‌ها و کالا‌های متروکه است. وی بیان کرد که در سال گذشته، به همت و همکاری دستگاه‌های مربوطه، تکلیف کالا‌های موجود در انبار‌های اموال تملیکی در سراسر کشور تعیین شدند.

با توجه به گزارش خبری، وی در ادامه بیان کرد: سازمان اموال تملیکی سازمانی با رکوردهای بسیار بالاست. به گفته وزیر اقتصاد، در این سازمان آمار رشد بالایی برای سال گذشته به ثبت رسیده است که بیش از ۱۰۰ درصد بوده و می‌توانیم افتخار داشته باشیم که در همین دوره، ۳۱ هزار میلیارد تومان کالا تعیین تکلیف کرده‌ایم و در بخش فروش نیز شاهد رشد ۴۵۰ درصدی بوده‌ایم. همچنین، اعاده کالا رشد ۱۲۰۵ درصدی را نشان داده و توانسته‌ایم تابوی انهدام خودروهای آمریکایی را که قبلا وجود داشت را شکست دهیم و برای اولین بار چندین دستگاه خودروی آمریکایی را منهدم کنیم. علاوه بر این، تعیین تکلیف خودروهای متروکه و مزایده آن‌ها نیز از دیگر فعالیت‌های این سازمان بود که به عمل آمد. همچنین، سامانه یکپارچه اموال تملیکی که چندین سال روی زمین مانده بود در چند استان شروع به کار کرده و در مرداد ماه سال جاری به صورت کامل در سراسر کشور به اجرا درآمد.

قائم مقام سازمان اموال تملیکی با تأکید بر ضرورت افزایش تعداد انبارهای این سازمان به منظور حفاظت از اموال بیت‌المال، اعلام کرد که در حال حاضر این سازمان دارای ۸۰ انبار و ۱۴۴ سوله است. هرچند در سال گذشته فضای نگهداری اموال با رشد قابل توجهی ۵۶ هزار متر مربع افزایش یافته است، اما تعداد انبارهای سازمان اموال تملیکی هنوز به نسبت اموال موجود کافی نیست.

مزایده خودرو

شرایط ثبت‌نام در مزایده خودروهای اموال تملیکی

 

همچنین حجتی، قائم مقام سازمان اموال تملیکی، اعلام کرد که ۳ هزار و ۵۸۴ دستگاه خودرو در خرداد ماه از اموال تملیکی به مزایده گذاشته خواهند شد. این تعداد شامل ۲ هزار و ۸۹۷ دستگاه خودرو سبک، ۳۰۰ دستگاه خودرو سنگین، ۳۶۹ خودرو و ادوات راهسازی و ۱۸ دستگاه ماشین آلات کشاورزی است. متقاضیان برای شرکت در مزایده، تا ۱۴ خرداد فرصت بازدید از ماشین‌ها را دارند و در هفدهم خرداد، نتایج مزایده اعلام خواهد شد.

برای ثبت تقاضا و شرکت در این مزایده، متقاضیان باید توکن داشته باشند و هم افراد حقیقی و هم حقوقی و دستگاه‌های دولتی می‌توانند در این مزایده شرکت کنند. به عنوان ضمانت برای ثبت تقاضا، باید ۱۵ درصد مبلغ پیشنهادی به عنوان ضمانت ارائه شود. جزئیات بیشتر این مزایده در سایت اموال تملیکی و در سامانه تدارک دولت منتشر شده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سـرویس هـای اختصــاصی و VIP

برای دریافت اطلاعات بیشتر، تعرفه ها، خدمات اختصاصی و ... شماره تماس خود را در فیلد زیر وارد نمائید، با شما تماس می گیریم :


تمـامی حقوق برای مزایده مناقصه محفوظ بوده و استفاده از اطلاعات موجود بدون اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.

021 49105010