مزایده الکترونیک اموال تملیکی استان مرکزی

مزایده

مدیرکل جمع آوری و فروش امور تملیکی استان مرکزی گفت: ۴۵۰ پرونده به ارزش ۵۰ میلیارد تومان در مزایده الکترونیک اموال تملیکی استان مرکزی تعیین تکلیف شد.

به گزارش مزایده مناقصه، یدالله حاج‌جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اراک، با بیان اینکه در سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی یک عملکرد فروش و یک عملکرد غیرفروش وجود دارد، اظهار داشت: در عملکرد غیر فروش “استرداد” سال گذشته 423پرونده به ارزش بیش از 81 میلیارد تومان تعیین تکلیف شده که نسبت به مدت مشابه سال ماقبل خود 17.5 درصد رشد داشته است.

وی افزود: در بخش انهدام 329 پرونده به ارزش بیش از 27 میلیارد تومان تعیین تکلیف شد که18 درصد نسبت به مدت مشابه سال ما قبل رشد داشته و بیش از 100 درصد رشد وزنی به همراه داشته است، در بحث واگذاری 133 پرونده به ارزش بیش از 25 میلیار  تومان تعیین تکلیف شده که رشد 33 درصدی به همراه داشته است.

حاج‌جعفری عنوان کرد: در عملیات فروش و حراج حضوری 98 پرونده به ارزش بیش از 9.5 میلیارد تومان تعیین تکلیف شد که نسبت به مدت مشابه سال ماقبل 21 درصد رشد و از نظر ارزش ریالی 130 درصد افزایش داشته است.

وی بیان کرد: در مزایده الکترونیک 450 پرونده به ارزش بیش از 50 میلیارد تومان تعیین تکلیف شده که تقریبا نسبت به مدت مشابه سال قبل تغییری نداشته است، همچنین در بخش مذاکره با بخش‌های دولتی 64 پرونده به ارزش بیش از 4 میلیارد تومان به مانند مدت مشابه سال ماقبل تعیین تکلیف شده است‌.

مدیرکل جمع آوری و فروش امور تملیکی استان مرکزی عنوان کرد: در مجموع سال 1401 یک هزارو 497 پرونده به ارزش بیش از 270 میلیارد تومان تعیین تکلیف شده که از نظر ارزش ریالی 203 درصد رشد نسبت به مدت مشابه قبل داشته است.

حاج‌جعفری خاطرنشان کرد: در مسیر تعیین تکلیف کردن کالا‌های قاچاق، کاشفان کالاها را به سازمان اموال تملیکی تحویل می‌دهند و ما براساس قانون موظف هستیم قبض انبار صادر کنیم، کاشفان قبض انبار به مراجع ذی صلاح تحویل می‌دهند و منتظر آرای مرجع قضایی تعزیرات حکومتی استانی یا کشور می‌شویم در این فرایند هرچه سریعتر این مرجع در راستای قانون، آرای خود را به ما ارائه کنند ما در اسرع وقت تعیین تکلیف‌ می‌کنیم و به عبارتی به محض دریافت آرا چه استرداد به نفع  دولت ضبط شود و چه دستور امحای صادر شود ما در نخستین فرصت دستور تعیین تکلیف را صادر می‌کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سـرویس هـای اختصــاصی و VIP

برای دریافت اطلاعات بیشتر، تعرفه ها، خدمات اختصاصی و ... شماره تماس خود را در فیلد زیر وارد نمائید، با شما تماس می گیریم :


تمـامی حقوق برای مزایده مناقصه محفوظ بوده و استفاده از اطلاعات موجود بدون اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.

021 49105010