اعلام نتایج مزایده سراسری الکترونیکی 269 اموال تملیکی

مزایده

معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: برندگان مزایده 269 طی 72 ساعت آینده با واریز وجه می توانند به ادارات کل مراجعه و کالای خود را تحویل بگیرند.

به گزارش مزایده مناقصه و به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، سعید غلامی باغی از اعلام نتیجه مزایده سراسری عمومی الکترونیکی 269 سازمان خبر داد و اظهار کرد: این سازمان در راستای اجرای برنامه ها و سیاست های تعیین شده در تسریع تعیین تکلیف کالاهای در اختیار، اقدام به برگزاری مزایده های سراسری و حراج های عمومی کرده است.

معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی افزود: قیمت پایه کالاهای عرضه شده در این مزایده، 2 هزار و 675 هزار میلیارد تومان بود که 493 میلیارد تومان آن دارای پیشنهاد بود.

وی با بیان اینکه 630 میلیارد تومان کالا در این مزایده به فروش رسید، گفت: نرخ رشد میزان فروش به دارای پیشنهاد 27.5 درصد بوده است.

غلامی باغی با اشاره به برگزاری این مزایده در 30 استان کشور بیان کرد: خودروی سواری، ماشین آلات راهسازی و معدنی،انواع قطعات خودرو،لوازم خانگی و … در این مزایده عرضه شد.

معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: برندگان مزایده طی 72 ساعت آینده با واریز وجه می توانند با مراجعه به ادارات کل کالای خود را تحویل بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سـرویس هـای اختصــاصی و VIP

برای دریافت اطلاعات بیشتر، تعرفه ها، خدمات اختصاصی و ... شماره تماس خود را در فیلد زیر وارد نمائید، با شما تماس می گیریم :


تمـامی حقوق برای مزایده مناقصه محفوظ بوده و استفاده از اطلاعات موجود بدون اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.

021 49105010