خودروهای رسوبی استان سمنان به مزایده گذاشته می‌شوند

مزایده

به گزارش مزایده مناقصه ؛محمد جعفر عبدالهی ضمن اشاره به اینکه مردم سریع‌تر خودروها و موتورهای باقی مانده در پارکینگ‌های فراجا را ترخیص کنند، بیان کرد: اگر از زمان ترخیص موتور سیکلت شش ماه و خودرو یک سال بگذرد و مالک مراجعه نکند دو نوبت اطلاع رسانی می‌شود و این خودرو و موتور رسوبی نام می‌گیرد.

وی با بیان اینکه ظرف مدت سه ماه از اطلاع رسانی اگر مراجعه‌ای از سوی مالک خودرو و یا موتور سیکلت صورت نگیرد، به عنوان مال مجهول‌المالک تلقی خواهد شد، افزود: برابر اصل ۴۹ این خودروها و موتور سیکلت ها تعیین تکلیف خواهند شد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان با بیان اینکه این دست خودروها و موتورهای رسوبی اگر مورد مراجعه و پیگیری قرار نگیرند به عنوان اموال دولت شناخته و فروخته می‌شود، بیان داشت: فروش این دست خودروها و موتورها به صورت مزایده‌ای است.

عبدالهی با بیان اینکه مالکان خودروها و موتور سیکلت هایی که در پارکینگ هستند برای استرداد مال خود مراجعه داشته باشند، گفت: بدون شک خودروها و موتورسیکلت‌هایی که رسوبی باشند مزایده گذاشته خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سـرویس هـای اختصــاصی و VIP

برای دریافت اطلاعات بیشتر، تعرفه ها، خدمات اختصاصی و ... شماره تماس خود را در فیلد زیر وارد نمائید، با شما تماس می گیریم :


تمـامی حقوق برای مزایده مناقصه محفوظ بوده و استفاده از اطلاعات موجود بدون اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.

021 49105010