برنده مزایده برداشت و فروش پسماندهای روی مشخص شد

مزایده

به گزارش مزایده مناقصه ؛ مجید گلشنی‌منفرد اظهار داشت: اسناد مزایده مدیریت برداشت و فروش پسماندهای شهرک تخصصی روی زنجان چندی پیش بارگذاری شد و در طی این مدت به منظور ایجاد فرصت مناسب و یکسان برای کلیه متقاضیان جهت شرکت، مزایده در چند مرحله تمدید گردید.

وی افزود: پس از برگزاری جلسات متعدد کمیته فنی، بررسی اسناد ارائه شده و بازگشایی پاکات “الف” و “ب” در این جلسه پاکات “ب” تائید و با بازگشایی پاکات “ج” ، شرکت بهارستان کیش با احراز کلیه شرایط، به عنوان برنده این مزایده مشخص شد.

مدیرکل صمت استان زنجان با بیان اینکه این پروژه بزرگ در کشور به عنوان تجاری سازی پژوهشی مطرح است عنوان کرد: پس از انجام طرح‌های مختلف پژوهشی توسط دانشگاه های زنجان و امیرکبیر، عملیات تجاری سازی این پژوهش در دست اجراست.

وی تصریح کرد: هم اکنون پس از تعیین برنده مزایده، انتظار داریم عملیات اجرایی و انعقاد قرارداد برداشت وفروش پسماند با سرعت آغاز شده و تا زمان فرارسیدن فصل سرما بخشی از تعهدات صورت گرفته محقق شود.

گلشنی‌منفرد یادآور شد: عملیات ثبت در سامانه فروش، تهیه طرح زیست محیطی و ایمنی، احداث آزمایشگاه و باسکول از جمله مواردی است که باید در اسرع وقت صورت پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سـرویس هـای اختصــاصی و VIP

برای دریافت اطلاعات بیشتر، تعرفه ها، خدمات اختصاصی و ... شماره تماس خود را در فیلد زیر وارد نمائید، با شما تماس می گیریم :


تمـامی حقوق برای مزایده مناقصه محفوظ بوده و استفاده از اطلاعات موجود بدون اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.

021 49105010