مزایده ۳۵۶ دستگاه خودرو توقیفی به زودی برگزار می‌شود

مزایده

به گزارش مزایده مناقصه ؛رییس سازمان اموال تملیکی استان تهران اعلام کرده است که در حال حاضر تعداد ۳۵۶ دستگاه خودرو قاچاق در اختیار این سازمان قرار دارد. از این تعداد، ۸۵ دستگاه از نوع خودروهای قاچاق، ۱۰۵ دستگاه خودرو ضبطی و ۱۶۶ دستگاه خودرو متروکه می‌باشند که جمعاً به تعداد ۳۵۶ دستگاه خودرو در اختیار سازمان اموال تملیکی استان تهران قرار دارند.

به گفته حسین ایزدی، این خودروها پس از تاییدیه استاندارد و محیط زیست به مزایده عمومی گذاشته خواهند شد. ایزدی افزوده که تعداد ۱۰۵ دستگاه خودرو ضبطی حکم قطعی دارند و پس از تاییدیه استاندارد و محیط زیست، قابلیت عرضه و فروش خواهند داشت. این اقدام قرار است در آینده نزدیک انجام شود.

در مورد تعیین تکلیف اموال تملیکی استان تهران، ایزدی به آمار تازه اشاره کرده است. در شش ماهه ابتدای سال جاری، تعداد ۴۹۷۶ ردیف کالا به ارزش ۲۹۳۵ میلیارد تومان در سازمان اموال تملیکی استان تهران تعیین تکلیف شده است. این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته، از نظر تعداد ۲۹۱ درصد و از نظر ارزش ۱۵۷ درصد رشد نشان می‌دهد.

رئیس سازمان اموال تملیکی استان تهران به مقایسه آمار فروش نیمه اول امسال نسبت به سال گذشته اشاره کرده و اعلام کرده است که در شش ماهه ابتدای سال جاری، ۷۷۶ ردیف کالا به ارزش ۴۱۹ میلیارد و ۷۶۴ میلیون تومان توسط سازمان اموال تملیکی استان تهران به فروش رسیده است. این افزایش نسبت به ۶ ماهه سال قبل از نظر تعداد ۳۹ درصد و از نظر ارزش ۷۲۹ درصد رشد نشان می‌دهد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سـرویس هـای اختصــاصی و VIP

برای دریافت اطلاعات بیشتر، تعرفه ها، خدمات اختصاصی و ... شماره تماس خود را در فیلد زیر وارد نمائید، با شما تماس می گیریم :


تمـامی حقوق برای مزایده مناقصه محفوظ بوده و استفاده از اطلاعات موجود بدون اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.

021 49105010