عرضه ۱۴۸ دستگاه خودروی سواری و راهسازی در مزایده فوق العاده

مزایده

به گزارش مزایده مناقصه ؛ استان بوشهر در مجموع ۱۴۸ دستگاه انواع خودرو سواری نو و مستعمل ، ماشین آلات راهسازی و غیره به ارزش اولیه بیش از ۵۹۰۰ میلیارد ریال عرضه خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی به نقل از اداره کل استان بوشهر ، سید علی عسکری مدیر کل اموال تملیکی استان بوشهر اظهار کرد:
اموال تملیکی بوشهر با تلاش شبانه روزی همکاران و اخذ مجوزهای لازم برای فروش خودروها از جمله استاندارد و محیط زیست و غیره ، همزمان با تمام مراکز کشور ۱۴۸ دستگاه خودرو را در مزایده فوق العاده اموال تملیکی عرضه می کند، متقاضیان می توانند جهت خرید خودروها اقدام به عمل آورند.

عسکری به نحوه شرکت در مزایده خودروهای سواری اشاره کرد و گفت: مزایده‌های الکترونیکی از طریق سامانه ستاد تدارکات الکترونیکی دولت انجام می‌شود و هموطنان باید از قبل به سامانه ستاد الکترونیک دولت به آدرس https://www.setadiran.ir/setad/cms مراجعه و ثبت نام کرده و توکن امضای الکترونیکی خود را دریافت کنند.

وی افزود: در مزایده فوق العاده به شماره ۵۸۱ که از روز دوشنبه ۲۴ مهرماه آغاز و تا روز شنبه ۲۹ مهر ادامه دارد ، استان بوشهر در مجموع ۱۴۸ دستگاه انواع خودرو سواری نو و مستعمل ، ماشین آلات راهسازی و غیره به ارزش اولیه بیش از ۵۹۰۰ میلیارد ریال عرضه خواهد کرد.
عسکری بیان داشت: امکان بازدید از خودروها در انبارهای سازمان اموال تملیکی در سراسر کشور در مهلت‌های قانونی فراهم شده است. همچنین متقاضیان می‌توانند در سایت سازمان اموال تملیکی مشخصات کالاها اعم از جزئیات، مدل و رنگ و قیمت پایه این کالاها را مشاهده کنند.

عرضه ۱۴۸ دستگاه خودروی سواری و راهسازی در مزایده فوق العاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سـرویس هـای اختصــاصی و VIP

برای دریافت اطلاعات بیشتر، تعرفه ها، خدمات اختصاصی و ... شماره تماس خود را در فیلد زیر وارد نمائید، با شما تماس می گیریم :


تمـامی حقوق برای مزایده مناقصه محفوظ بوده و استفاده از اطلاعات موجود بدون اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.

021 49105010