آگهی مزایده واگذاری بهره‌برداری ۹ بنای تاریخی استان اردبیل منتشر شد

مزایده

به گزارش مزایده مناقصه ؛ حسن محمدی ادیب ۲۵ مهر با اعلام خبر فوق افزود: آگهی مزایده واگذاری بهره برداری از ۹ بنای تاریخی استان اردبیل از سوی صندوق احیا و بهره‌برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی وزارت میراث‌فرهنگی منتشر شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: این بناها به صورت قرارداد سرمایه‌گذاری در مرمت، احیا، نگهداری و واگذاری حق استفاده و بهره‌برداری برای مدت معین واگذار می‌شوند.
وی تأکید کرد: واگذاری بهره‌برداری بناهای تاریخی به بخش خصوصی یکی از راه‌های احیا، حفظ و صیانت از این بناها به شمار می‌رود که فرصت خوبی هم برای فعالان بخش خصوصی است و در این آگهی مزایده، تعداد ۶ بنای تاریخی از شهر اردبیل، ۲ بنای تاریخی از مشگین‌شهر و یک بنای تاریخی در شهرستان نیر قرار دارند.
محمدی ادیب ادامه داد: بناهای تاریخی حمام اوچ دکان، خانه وهاب‌زاده، خانه شریعت، خانه مبشری، خانه آصف و خانه خادم باشی در شهر اردبیل، کاروانسرای صائین در شهرستان نیر و  کهنه قلعه و قانلی بولاغ در شهرستان مشگین شهر این بناهای تاریخی
مدیرکل میراث‌فرهنگی استان اردبیل با اشاره به چگونگی شرکت در این مزایده گفت: این آگهی مزایده از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) قابل دسترسی است و مهلت زمان دریافت اسناد مزایده تا ۶ آبان ماه و مهلت تسلیم پیشنهادات تا ۲۰ آبان ماه است.

آگهی مزایده واگذاری بهره‌برداری ۹ بنای تاریخی استان اردبیل منتشر شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سـرویس هـای اختصــاصی و VIP

برای دریافت اطلاعات بیشتر، تعرفه ها، خدمات اختصاصی و ... شماره تماس خود را در فیلد زیر وارد نمائید، با شما تماس می گیریم :


تمـامی حقوق برای مزایده مناقصه محفوظ بوده و استفاده از اطلاعات موجود بدون اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.

021 49105010