بهره‌برداری دو خانه تاریخی اردبیل از طریق مزایده واگذار شد

مزایده

به گزارش مزایده مناقصه ؛ حسن محمدی ادیب در جلسه بازگشایی پاکت مزایده خانه‌های تاریخی اردبیل، گفت: بهره‌برداری از دو خانه تاریخی شریعت و خادم باشی اردبیل از طریق مزایده به بهره‌برداران بخش خصوصی واگذار شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: مراسم بازگشایی پاکت مزایده این خانه‌های تاریخی امروز با حضور مسئولان صندوق حفظ و احیای بناهای تاریخی و نمایندگان اداره کل بازرسی برگزار شد.
وی اعلام کرد: واگذاری بهره‌برداری از بناهای تاریخی استان یکی از راه‌های حفظ و احیای این بناها است که ما این روند را تا انتها پیگیری خواهیم کرد تا هیچ بنای تاریخی استان بدون متولی نباشد.

احیای بناهای تاریخی هم بازخورد اقتصادی در جامعه دارد
شهاب طلایی، مدیرعامل صندوق حفظ، احیا و بهره‌برداری از اماکن تاریخی نیز در این جلسه گفت: این مزایده که در استان اردبیل برگزار می‌شود سومین مزایده استانی صندوق حفظ، احیاء و بهره‌برداری اماکن تاریخی در سطح کشور و اولین مزایده در استان اردبیل است.
شهاب طلایی افزود: احیای بناهای تاریخی هم بازخورد اقتصادی در جامعه دارد و هم از نظر فرهنگی و هویتی می‌تواند نقش بسزایی داشته باشد که ما در این مرحله بناهای مختلفی را در استان اردبیل به مزایده گذاشته‌ایم.
وی بیان کرد: دو خانه تاریخی اردبیل امروز طی برگزاری مراسم بازگشایی پاکت به سرمایه‌گذاران متقاضی واجد شرایط واگذار شد که ۳۸ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در این بناها اتفاق خواهد افتاد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سـرویس هـای اختصــاصی و VIP

برای دریافت اطلاعات بیشتر، تعرفه ها، خدمات اختصاصی و ... شماره تماس خود را در فیلد زیر وارد نمائید، با شما تماس می گیریم :


تمـامی حقوق برای مزایده مناقصه محفوظ بوده و استفاده از اطلاعات موجود بدون اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.

021 49105010