مزایده عمومی ۳۰ معدن گلستان برگزار شد

مزایده

به گزارش مزایده مناقصه ؛ رضا حسنی نسب شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهارکرد: مزایده عمومی معادن و محدوده های معدنی در گلستان در پاییز امسال از طریق درج آگهی در سامانه ستاد ایران برگزار شد.

معاون امور معادن و صنایع معدنی اداره کل صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: در مزایده عمومی معادن و محدوده های معدنی استان گلستان نزدیک به ۳۰ محدوده معدنی برای مواد معدنی شامل زغال سنگ، ید، سنگ لاشه، فلزی و غیره از طریق سامانه ستاد ایران به مزایده گذاشته شد.

وی بیان کرد: پس از پایان مهلت ارائه پیشنهاد توسط مزایده گران در سامانه ستاد ایران، پاکت های رسیده توسط کمیسیون مزایده بازگشایی و نتایج به شرکت کنندگان و برندگان مطابق قانون و مقرارات ابلاغ شد.

حسنی نسب اضافه کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده توسط این اداره کل در راستای احیا و فعال سازی محدوده های معدنی راکد و در اختیار، این اداره کل در نظر دارد به طور سالانه نسبت به برگزاری مزایده محدوده های معدنی از طریق سامانه ستاد ایران و با اطلاع رسانی قبلی اقدام کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سـرویس هـای اختصــاصی و VIP

برای دریافت اطلاعات بیشتر، تعرفه ها، خدمات اختصاصی و ... شماره تماس خود را در فیلد زیر وارد نمائید، با شما تماس می گیریم :


تمـامی حقوق برای مزایده مناقصه محفوظ بوده و استفاده از اطلاعات موجود بدون اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.

021 49105010