مزایده پاکسان و افزایش نرخ یک شرکت دارویی

مزایده

به گزارش مزایده مناقصه ؛شرکت  پتروشیمی بوعلی سینا از  بهره برداری از واحد پارازایلین خبر داد. این شرکت اعلام کرد ظرفیت تولید این شرکت 1.7 میلیون تن است که حداکثر 24 درصد از آن محصول تشکیل خواهد شد.

شرکت گلتاش (شگل) افزایش مقدار تولید، افزایش مقدار فروش و مبلغ فروش، افزایش سود عملیاتی را از دلایل اصلی رشد سود خالص خود دانست.

شرکت خدمات فنی فولاد یزد (خفولا) از شرکت در مناقصه تامین حدود 205 نفر نیروی انسانی و خدماتی مورد نیاز کارفرما خبر داد.

شرکت توسعه و عمران امید (ثامید) از برگزاری مناقصه مشارکت در ساخت پروژه خیام تبریز (نوبت دوم) خبر داد.

شرکت فرآورده های نسوز ایران (کفرا) اعلام کرد در راستای حمایت از برنامه های دولت جهت برنامه ریزی در صرفه جویی مصرف انرژی سایت جمبزه به صورت متناوب با قطعی برق مواجه شده و به ناچار کوره دوار سایت از خرداد ماه تا پایان شهریور ماه غیرفعال بوده، که پس از رفع موضوع قطعی برق در مهر ماه، کوره مجددا روشن و راه اندازی شد، اما به دلیل مشکلات فنی و تخریب لایه نسوز، کوره مجددا متوقف شد و از آن زمان تاکنون در دست تعمیر و اورهال است.

شرکت شیمی دارویی داروپخش مجوز افزایش نرخ فروش محصولاتش را گرفت.

شرکت گروه خودرو سازی مالیبل سایپا (خلیبل) دلایل افزایش سود عملیاتی در 6 ماهه منتهی به 31 شهریور 1402 را ناشی از افزایش و تعدیل نرخ فروش محصولات فروش رفته به شرکت سازه گستر سایپا اعلام کرده همچنین مراتب مجوز افزایش نرخ و تعدیلات در ازلاعیه ای در سامانه کدال منتشر کرده است.

بانک گردشگری در نظر دارد در خصوص فروش اموال تملیکی و با استناد به آیین نامه معاملات بانک، نسبت به فروش و واگذاری املاک با وضعیت موجود و بر مبنای قیمت پایه مزایده به صورت نقد و یا نقد و اقساط اقدام نماید.

شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش بیان داشت  از مزایده فروش کارگاه واقع در شهرک صنعتی پرند با عرصه زمین به مساحت 2452.5 متر مربع و عیان به مساحت 1092 متر مربع واقع در شهرک صنعتی پرند به دلیل شرکت نکردن هیچ شخص حقیقی و حقوقی در مزایده نتیجه ای نگرفت.

گروه صنعتی انتخاب الکترونیک آرمان از انتقال تعدادی سهام”انتخاب”متعلق به شرکت گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب(سهامی خاص) به شرکت آتیه سازان صنعت سپاهان(سهامی خاص) خبر داد.

شرکت پاکسان از حضور در مزایده خرید معادل 99.86درصد از سهام شرکت مدیریت یاران توسعه بهشهر (سهامی خاص)  با موضوع فعالیت تولید انواع جعبه‌های مقوایی و کارتن از طریق مزایده عمومی خبر داد.

شرکت مدیریت انرژی امید تابان هور اعلام کرد که به عنوان پرنده مناقصه سرمایه گذاری در احداث و بهره برداری 500 مگاوات نیروگاه خورشیدی انتخاب شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سـرویس هـای اختصــاصی و VIP

برای دریافت اطلاعات بیشتر، تعرفه ها، خدمات اختصاصی و ... شماره تماس خود را در فیلد زیر وارد نمائید، با شما تماس می گیریم :


تمـامی حقوق برای مزایده مناقصه محفوظ بوده و استفاده از اطلاعات موجود بدون اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.

021 49105010