فاز نخست بهسازی جاده لمزان انجام شده و فاز دوم در مرحله برگزاری مناقصه

مناقصه

به گزارش مزایده مناقصه ؛ عباس شرفی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان گفت: در فاز دوم  بهسازی جاده لمزان به طول ۳ کیلومتر مجوز صادر شده و بزودی مناقصه آن برگزار و عملیات اجرایی با مشخصات راه اصلی با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان انجام و به روستای پدل متصل خواهد شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان افزود: در فاز سوم این محور اصلاح مسیر از روستای ناهنگ تا پل به طول ۲۷.۵ کیلومتر با مشخصات راه اصلی توسط شرکت کنسرسیوم سامان برج البرز و آتیه سازان بندر خمیر با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان در حال انجام است.

شرفی یادآور شد: در خصوص روکش آسفالت مسیر نیز سال گذشته به طول ۱۳ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان انجام شده است و در سال جاری عملیات اجرایی روکش آسفالت به طول ۱۰ کیلومتر با اعتباری بر ۱۵ میلیارد توسط شرکت زرین دشت لمزان به زودی شروع خواهد شد.

شرفی تصریح کرد: قابل ذکر است کل این محور در سال‌های آتی در صوت تامین اعتبار با مشخصات راه اصلی تعریض و بهسازی خواهد شد و جهت حفاظت از آسفالت موجود از آسفالت حفاظتی بنام اسلاری سیل طبق رویکرد سازمان راهداری در حال انجام است که مجوز و تامین اعتبار آن از سازمان راهداری بوده است.

گفتنی است که آسفالت اسلاری سیل صرفا جهت حفاظت از آسفالت موجود و جلوگیری از خرابی بیشتر آسفالت انجام شده است و با توجه به ماهیت این نوع روکش نقش ترک پرکن و جلوگیری از نفوذ آب دارد و ضخامت زیر یک سانتی متر انجام می‌شود و با توجه به خرابی آسفالت آن محور بعضا به صورت دو لایه اجرا شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سـرویس هـای اختصــاصی و VIP

برای دریافت اطلاعات بیشتر، تعرفه ها، خدمات اختصاصی و ... شماره تماس خود را در فیلد زیر وارد نمائید، با شما تماس می گیریم :


تمـامی حقوق برای مزایده مناقصه محفوظ بوده و استفاده از اطلاعات موجود بدون اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.

021 49105010