مزایده خودروهای توقیفی مواد مخدر در شهرستان جیرفت برگزار می‌شود

مزایده

به گزارش مزایده مناقصه ؛ دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان از برگزاری مزایده خودروهای موضوع قانون مبارزه با مواد مخدر در شهرستان جیرفت خبر داد و گفت: مزایده خودرویی ستاد مبارزه با مواد مخدر به صورت کاملاً الکترونیکی و در سامانه ستاد ایران انجام می‌شود.

کورش احمد یوسفی امروز ۱۹ آذرماه با اعلام این خبر اظهار کرد: در این مزایده تعداد ۶۲ دستگاه خودرو به صورت مزایده عمومی در معرض فروش قرار خواهد گرفت.

وی افزود: ستاد مبارزه با مواد مخدر برای ایجاد فضای رقابتی شفاف در برگزاری مزایده‌ها، ساده‌سازی فرایندها و امکان شرکت عادلانه عموم مردم در مزایده‌های خودروهای ضبطی یا توقیفی بیش از سه ماه مرتبط با جرائم مواد مخدر، همه مزایده‌های خود را در سراسر کشور در بستر الکترونیکی ستاد ایران برگزار می‌نماید.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان گفت: زمان بازدید حضوری تا دوشنبه ۲۰ آذرماه جاری، تاریخ بازدید و ثبت‌نام الکترونیکی از ۱۸ تا ۲۴ آذرماه خواهد بود.

وی افزود: آدرس محل بازدید جیرفت، بلوار پاسداران، خیابان دانشگاه علوم پزشکی، پارکینگ شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر است.

احمدیوسفی بیان کرد: کارکنان دولت امکان شرکت در مزایده را ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سـرویس هـای اختصــاصی و VIP

برای دریافت اطلاعات بیشتر، تعرفه ها، خدمات اختصاصی و ... شماره تماس خود را در فیلد زیر وارد نمائید، با شما تماس می گیریم :


تمـامی حقوق برای مزایده مناقصه محفوظ بوده و استفاده از اطلاعات موجود بدون اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.

021 49105010