۱۷ هزار موتورسیکلت توقیفی در هرمزگان تعیین تکلیف شد؛ مزایده ۲ هزار دستگاه دیگر از فردا

مزایده

به گزارش مزایده مناقصه ؛ مجتبی قهرمانی روز سه‌شنبه اعلام کرد: در راستای اجرای دستورالعمل مورخ ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ رییس قوه قضاییه در خصوص ساماندهی فرآیند، توقیف، انتقال نگهداری و ترخیص وسایل نقلیه و تاکید ایشان مبنی بر لزوم تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی در پارکینگ‌های سراسر کشور با هدف حفظ حقوق شهروندی و حمایت از اموال و مالکیت شهروندان و بیت‌المال، جلوگیری از انباشت وسایل نقلیه توقیفی ناشی از اعمال قوانین و سرعت بخشی در تعیین تکلیف آن‌ها، مزایده فروش ۲ هزار و ۳۴ موتورسیکلت توقیفی در پارکینگ‌های استان هرمزگان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در مراحل گذشته این مزایده، ۱۶ هزار و ۹۲۸ موتورسیکلت توقیفی به فروش رفته است و مرحله جدید این مزایده نیز برای فروش ۲ هزار و ۳۴ دستگاه موتورسیکلت و ۴۰ دستگاه خودروی موجود در پارکینگ‌های استان از فردا چهارشنبه ۲۱ آذرماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

رییس کل دادگستری هرمزگان خاطرنشان کرد: باتوجه به روند روبه رشدی که در جهت ساماندهی به وضعیت پارکینگ‌ها حاصل شده و در نتیجه برگزاری مزایده جدید، بیشتر این وسایل نقلیه توقیفی موجود در پارکینگ‌های استان تعیین تکلیف و فروخته می‌شود و گام‌ بلندی در جهت صیانت از اموال بیت‌المال برداشته خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای جلوگیری از تخریب و تضییع اموال توقیفی موجود در پارکینگ‌های استان تاکید کرد: براساس دستور صریح رییس قوه قضاییه، دستگاه قضایی از هیچ کوششی برای حفاظت از اموال عمومی و خصوصی فروگذار نخواهد کرد.

گفتنی است؛ عموم مردم می‌توانند در روز سه‌شنبه ۲۱ آذرماه ۱۴۰۲ از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۱:۳۰ و ۱۴ تا ۱۶ از موتورسیکلت‌ها بازدید کنند و یا به وسیله تماس با شماره‌های :۰۷۶۳۳۴۶۸۸۲۰ و ۰۷۶۳۳۴۶۸۸۲۱ از جزئیات و شرایط مزایده مطلع شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سـرویس هـای اختصــاصی و VIP

برای دریافت اطلاعات بیشتر، تعرفه ها، خدمات اختصاصی و ... شماره تماس خود را در فیلد زیر وارد نمائید، با شما تماس می گیریم :


تمـامی حقوق برای مزایده مناقصه محفوظ بوده و استفاده از اطلاعات موجود بدون اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.

021 49105010