مزایده خودروهای سواری و سنگین املاک تملیکی آغاز شد

مزایده

به گزارش مزایده مناقصه ؛ مزایده خودروهای سواری و سنگین املاک تملیکی آغاز شد مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام کرده مزایده فوق العاده ۵۸۶ برگزار می‌شود.

بر اساس اعلام مدیر عامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی مزایده خودروهای سواری و سنگین املاک تملیکی تحت عنوان 586 برگزار می‌شود در این مزایده انواع و اقسام خودروهای سواری، سنگین و ماشین آلات راه‌سازی، پوشاک و لوازم خانگی و تجهیزات الکترونیکی و غیره به ارزش یک هزار و ۲۱۶ میلیارد تومان عرضه خواهد شد.

عبدالمجید اجتهادی با اشاره به جزئیات مزایده فوق‌العاده ۵۸۶ اظهار داشت: «این مزایده در ۱۹ استان کشور شروع شده است و بیشترین تعداد خودروها و کالاها به استان های هرمزگان، بوشهر و تهران اختصاص دارد.متقاضیان می توانند برای بازدید و ارائه پیشنهاد از خودروها و کالاها تا چهارشنبه چهارشنبه ۲۹ آذرماه به انبارهای این سازمان در ۱۹ استان مراجعه کرده و و از نزدیک بازدید کنند.»

عبدالمجید اجتهادی مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی همچنین اعلام کرد برندگان مزایده خودروهای سواری و سنگین املاک تملیکی در روز دوشنبه چهارم دی ماه مشخص می‌شوند.

او در این باره می‌گوید: «اطلاعات شرکت در این مزایده از طریق ستاد الکترونیک دولت و سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی اعلام شده است و متقاضیان به این سامانه مراجعه کنند.»

او در پایان اضافه کرد: «شرکت کنندگان برای شرکت در این مزایده باید اقدام به دریافت توکن( گواهی امضا الکترونیکی) از طریق سامانه ستاد الکترونیک دولت کنند.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سـرویس هـای اختصــاصی و VIP

برای دریافت اطلاعات بیشتر، تعرفه ها، خدمات اختصاصی و ... شماره تماس خود را در فیلد زیر وارد نمائید، با شما تماس می گیریم :


تمـامی حقوق برای مزایده مناقصه محفوظ بوده و استفاده از اطلاعات موجود بدون اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.

021 49105010