حراج انگشتر تاریخی مامبای سیاه!

عمومی, مزایده

به گزارش مزایده مناقصه، انگشتر اولین قهرمانی NBA کوبی برایانت در فصل 2000-1999 که توسط خانواده این اسطوره لیکرز به مزایده گذاشته شده بود، با قیمتی نجومی، رکورد جدیدی را در تاریخ حراج انگشترهای قهرمانی NBA به ثبت رساند.

به گزارش سایت NBA، پلتفرم گلدین، متخصص در حراج اشیاء کلکسیونی، با این فروش رکورد جدیدی برای یک شیء منحصر به فرد، اولین انگشتر قهرمانی NBA کوبی برایانت که در سال 2000 در پایان فینال مقابل رجی میلر و پیسرز به دست آمد را به دست آورد. این انگشتر توسط کوبی برایانت به پدرش هدیه داده شده بود. شاید این سوال پیش بیاید که چه چیزی خانواده “مامبای سیاه” را به جدایی از چنین جواهری واداشت. با این حال، این انگشتر خریدار خود را پیدا کرد و آن هم با قیمت 927 هزار دلار.

کوبی برایانت مخالف فروش این انگشتر بود

با وجود مخالفت کوبی با فروش این انگشتر در طول زندگی‌اش، خانواده او در نهایت تصمیم به فروش آن در یک حراجی گرفتند. این امر سوالی را در ذهن بسیاری ایجاد می‌کند که چه چیزی باعث شد تا خانواده “مامبای سیاه” از چنین جواهری چشم‌پوشی کرده و آن را به قیمت 927 هزار دلار بفروشند. کوبی برایانت رابطه پیچیده‌ای با والدین خود داشت. او در سال 2013 در پی اولین تلاش برای فروش لوازم شخصی‌اش، از جمله این انگشتر، از آنها شکایت کرد و خانواده‌اش را مجبور به عقب‌نشینی و عذرخواهی کرد. 11 سال بعد، خانواده او برای دومین بار اقدام به فروش این انگشتر کردند که این بار با موفقیت همراه بود.

حراج انگشتر تاریخی مامبای سیاه!

مشخصات انگشتر تاریخی کوبی برایانت

این انگشتر از طلای 14 عیار ساخته شده و دارای 40 الماس، لوگوی لیکرز و شعار “قهرمانان جهان” در قسمت جلو است. در یک طرف انگشتر عبارت “Ring Bling” و سال پیروزی لیکرز و در طرف دیگر عبارت “لیکرز” و “قهرمانان جهان” حک شده است. همچنین رکوردهای تیم در آن فصل (67-15 و 15-8) و شماره 8 کوبی برایانت در زیر انگشتر به چشم می‌خورد.

گفتنی است قیمت این انگشتر در حراج به طرز شگفت‌انگیزی بالا رفت و در نهایت با قیمتی نجومی 927 هزار دلار به فروش رسید. این رکورد جدید، رکورد قبلی 705 هزار دلاری را که متعلق به انگشتر قهرمانی 1957 بیل راسل بود، شکست.

انگشتر تاریخی کوبی برایانت ساخته شده از طلای 14 عیار و 40 الماس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سـرویس هـای اختصــاصی و VIP

برای دریافت اطلاعات بیشتر، تعرفه ها، خدمات اختصاصی و ... شماره تماس خود را در فیلد زیر وارد نمائید، با شما تماس می گیریم :


تمـامی حقوق برای مزایده مناقصه محفوظ بوده و استفاده از اطلاعات موجود بدون اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.

021 49105010