مزایده بزرگ ساختمان تجاری پدیده شاندیز

عمومی

به گزارش مزایده مناقصه، شرکت توسعه بین‌المللی صنعت گردشگری پدیده شاندیز در تاریخ 18 بهمن 1383 تحت شماره 22829 نزد اداره ثبت شرکت‌های مشهد تحت نام شرکت سرمایه‌گذاری کاوشگران سهام (سهامی عام) به ثبت رسید و در تاریخ 28 آبان 1387 با تصمیم مجمع عمومی فوق‌العاده نام شرکت به نام کنونی آن تغییر یافت.

افتتاح مجموعه‌های پدیده شاندیز در مشهد با زیربنای 10 هزار متر مربع و تهران با زیر بنای 2 هزار و پانصد متر مربع، ساخت و افتتاح بزرگ‌ترین رستوران سرپوشیده جهان و بازار بزرگ کیش با زیربنایی بالغ بر 20 هزار متر مربع و افتتاح یکی از بزرگ‌ترین هایپر مارکت های جهان در زمینی به وسعت 22 هزار متر مربع در مرکز تعطیلات و سرگرمی پدیده شاندیز مشهد، از جمله فعالیت‌های به اتمام رسیده گروه شرکت‌های پدیده می‌باشد.

این شرکت در نظر دارد دارد شش دانگ اعیان ساختمان خود به نشانی؛ مشهد، بلوار ملک آباد، خیام یک، پلاک 44 را بصورت یکجا و از طریق مزایده عمومی با شرایط مندرج در این آگهی به اشخاص حقیقی و یا حقوقی واگذار نماید؛

مشخصات موضوع مزایده:

  • مساحت عرصه : 1000 مترمربع تجاری آستانه
  • زیربنا : 1978.5 مترمربع زیربنا در 4 طبقه
  • قیمت پایه : 3،100 میلیارد ریال

شرایط شرکت در مزایده:

  • متقاضیان می توانند از تاریخ چاپ آگهی لغایت روز پنج شنبه 1403/02/06 با مراجعه به آدرس شرکت به نشانی: شاندیز، بلوار میرزا جواد آقا تهرانی، شهر رویایی پدیده شاندیز، ساختمان اداری، طبقه پنجم، معاونت فنی و عمرانی، ضمن ارائه رسید خرید اسناد مزایده، نسبت به دریافت اسناد مزایده اقدام نمایند.
  • هزینه خرید اسناد مزایده، مبلغ 100میلیون ریال (غیر قابل استرداد) به حساب شماره 0215894453009 نزد بانک صادرات شعبه شاندیز بنام شرکت توسعه بین المللی صنعت گردشگری پدیده شاندیز می باشد.
  • متقاضیان می باید تا پایان وقت اداری (ساعت 14) روز یکشنبه مورخ 1403/02/09 با مراجعه به آدرس مذکور، نسبت به تکمیل و ارائه اسناد مزایده، جهت شرکت در مزایده اقدام نمایند.
  • تاریخ بازگشایی پاکات: 1403/02/09.
  • پیشنهادهای مشروط، مخدوش و یا پس از مهلت تعیین شده، قابل پذیرش نمی باشد.

مراجعه و ارائه مستندات هیچ حقی را برای متقاضیان ایجاد ننموده و شرکت توسعه بین المللی صنعت گردشگری پدیده شاندیز در رد یا قبول هر یک از پیشنهادات مختار می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سـرویس هـای اختصــاصی و VIP

برای دریافت اطلاعات بیشتر، تعرفه ها، خدمات اختصاصی و ... شماره تماس خود را در فیلد زیر وارد نمائید، با شما تماس می گیریم :


تمـامی حقوق برای مزایده مناقصه محفوظ بوده و استفاده از اطلاعات موجود بدون اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.

021 49105010