مزایده معادن آذربایجان‌ شرقی فرصتی طلایی برای سرمایه‌گذاران

مزایده

به گزارش مزایده مناقصه ؛آذربایجان شرقی سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با بیان این که آذربایجان شرقی از لحاظ ظرفیت‌های سرزمینی معادن جزو استان‌های غنی کشور است، اعلام کرد: مزایده معادن علاوه بر تسهیل در فعالیت‌های معدنی، فرصت فوق‌العاده‌ای برای سرمایه‌گذاران در این بخش است.

عبدالحمید سرتیپی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آذربایجان‌ شرقی به عنوان استان با ظرفیت بالای معادن در طرح زنجیره ارزش راهبردی توسعه انتخاب شده است.

وی افزود: در حال حاضر ۵۲ ماده معدنی در استان وجود دارد که این مواد معدنی قابلیت بهره‌برداری و استخراج دارند.

وی ادامه داد: برخی از مواد معدنی استان از نظر شکل‌گیری و ذخایر و ویژگی‌های اقتصادی نه تنها در منطقه بلکه حتی در دنیا ارزش بالایی دارد.

سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با بیان این که متاسفانه حوزه معدن در آذربایجان‌شرقی مقداری مورد غفلت قرار گرفته است، گفت: باید بر روی تمام مجموعه‌های مواد معدنی استان سرمایه‌گذاری کنیم تا نتیجه مطلوبی را در این حوزه به دست آوردیم.

وی بیان کرد: به منظور توسعه بخش معدن باید کارهای ستادی، مطالعاتی و میدانی انجام شود تا افزایش سرمایه‌گذاری نتایج مثمرثمری را ایجاد کند چرا که این بخش می‌تواند بر روی بخش بزرگی از اقتصاد استان تاثیر بگذارد.

وی با بیان این که صاحبان معادنی که فعالیت ندارند سلب صلاحیت می‌شوند، تاکید کرد: تعیین تکلیف معادن راکد یکی از برنامه‌های کلیدی و در واقع اولین گام اداره‌کل صمت در حوزه معدن است و به همین منظور ۳۳۱ محدوده معدنی در استان از طریق مزایده واگذار می‌شود.

سرتیپی یادآودی کرد: محدوده‌های معدنی به مزایده گذاشته شده تقریبا شامل تمام مواد معدنی است.

وی ادامه داد: گام دوم در این حوزه دعوت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و شرکت‌های معدنی و اقتصادی کشور و منطقه‌ای است تا ظرفیت‌های این استان را به نحو احسن معرفی کنیم.

وی اضافه کرد: باید اکتشافات سطحی معادن را با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های پیشرفته توسعه دهیم.

سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت راه اندازی واحدهای فراوری معادن در استان در توسعه بخش معدن گفت: باید بستر مناسبی برای سرمایه‌گذاری در این حوزه فراهم کنیم تا منابع جذب شده تحول بزرگی در استان ایجاد کند.

به نقل از روابط عمومی اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی، وی با بیان این که آماده کمک به واردات ماشین آلات معدنی هستیم، افزود: هیچ منعی برای واردات ماشین آلات معدنی مورد نیاز وجود ندارد و خوشبختانه دولت اهتمام ویژه ای در این زمینه دارد.

 

مزایده معادن آذربایجان‌ شرقی فرصتی طلایی برای سرمایه‌گذاران

یک پاسخ به “مزایده معادن آذربایجان‌ شرقی فرصتی طلایی برای سرمایه‌گذاران”

  1. محسن گفت:

    بسیار عالی👍

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سـرویس هـای اختصــاصی و VIP

برای دریافت اطلاعات بیشتر، تعرفه ها، خدمات اختصاصی و ... شماره تماس خود را در فیلد زیر وارد نمائید، با شما تماس می گیریم :


تمـامی حقوق برای مزایده مناقصه محفوظ بوده و استفاده از اطلاعات موجود بدون اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.

021 49105010