مزایده آثار بزرگان نقاشی در آرتیبیشن

مزایده

به گزارش مزایده مناقصه مزایده‌ آثار هنری آرتیبیشن با ارائه‌ آثاری از هنرمندان بنام هنرهای تجسمی مدرن و معاصر از امروز شنبه برگزار می‌شود.در این مزایده آثاری از هنرمندانی چون نصرالله افجه‌ای، شیده تامی، محمدعلی ترقی‌جاه، پرویز تناولی، قاسم حاجی‌زاده، سهراب سپهری، منوچهر صفرزاده (مش صفر)، محمدحسین عماد، مارکو گریگوریان، ارسیا مقدم، رقیه نجدی، منوچهر نیازی، حمید هادی‌نژاد و هدی کاشی‌ها در معرض فروش گذاشته خواهد شد.هدف از «آرتیبیشن آکشن» فروش آثار هنری با کیفیت حراج‌های آنلاین بین‌المللی عنوان شده است. آثار این مزایده با پایه قیمت ۲۰ تا۴۰ درصد پایین‌تر از برآورد قیمت پیشین آثار ارائه می‌شود. آثار از میان هنرمندانی که قبلا در حراجی‌های معتبر شرکت کرده‌اند، انتخاب و به حراج گذاشته می‌شوند.

از مزیت‌های «آرتیبیشن آکشن» برای فروشنده‌ها می‌توان به شانس ارائه اثر در شرایط رقابتی برای خرید آثار ارزشمند اشاره کرد.

برای خریداران نیز شانس خرید آثار گران‌بها با رقمی پایین‌تر از آنچه برآورده شده، وجود دارد و دستیابی به آثار کمیاب نیز ممکن است.امکان بازدید از آثار به صورت حضوری در روزهای شنبه تا سه‌شنبه ساعت ۱۱ تا ۱۹ در گالری آرتیبیشن واقع در خیابان ولی‌عصر، بالاتر از چهار راه پارک وی پلاک۲۷۹۸مهیاست.

 

نقاشی سهراب سپهری رکورد تاریخی زد/ ۲۱ میلیارد فروش کل حراج تهران

نقاشی متعلق به سهراب سپهری

بیوگرافی منوچهر صفرزاده (مش صفر) (۱۳۲۲ - ۱۴۰۲)

نقاشی متعلق به منوچهر صفر زاده

نصرالله افجه ای (متولد 1312) - Tehran Auction

نقاشی متعلق به نصرالله افجه‌ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سـرویس هـای اختصــاصی و VIP

برای دریافت اطلاعات بیشتر، تعرفه ها، خدمات اختصاصی و ... شماره تماس خود را در فیلد زیر وارد نمائید، با شما تماس می گیریم :


تمـامی حقوق برای مزایده مناقصه محفوظ بوده و استفاده از اطلاعات موجود بدون اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.

021 49105010