فراخوان شناسایی پیمانکار

مناقصه

شرکت توسعه و نوآوری شهر به عنوان متولی امور پیشخوان های شهرنت بانک شهر در نظر دارد به منظور شناسایی پیمانکار واجد شرایط ارائه خدمات پشتیبانی سازه های پیشخوان های شهرنت در سراسر کشور از طریق فراخوان عمومی اقدام نماید.

لذا از اشخاص حقیقی و حقوقی که آمادگی و توانایی انجام موضوع فراخوان را دارند دعوت می شود ظرف مدت 10 روز از تاریخ چاپ این اگهی آمادگی خود را در این زمینه اعلام نموده و به همراه سوابق و تجربیات موثر و مرتبط به آدرس ایمیل h.peyspar@citydi.com   و با f.keshani@citydi.com  ارسال نمایند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر شماره تماس 43917720-021 (آقای پی سپار) و 43917734-021 (آقای کشانی)   آماده پاسخگوی می باشند.

 

فراخوان شناسایی پیمانکار - شرکت توسعه و نوآوری شهر

 

شرح مختصر موضوع :

ارائه خدمات پشتیبانی سازه به تمامی پیشخوان های شهرنت بانک شهر در سراسر کشور و یا به صورت استانی، که این خدمات عبارتست از انجام عملیات تعمیر، رفع اشکال و خرابی به همراه تامین و تعویض عندالزوم قطعات و لوازم و تاسیسات پیشخوان ها که شامل اسکلت و نمای داخلی و خارجی سازه، درب اتوماتیک، کفپوش، دیوارپوش، سقف، پشت بام، سیستم سرمایش گرمایش، تابلو های تبلیغاتی، آرایش رک، سیستم تاسیسات برق، روشنایی های داخل و بیرون، درب ضد سرقت، اصلاحات دکوراسیون، پایه ها و حفاظ های ضد سرقت، آب بندی، اصلاحات بنایی زیرسازی و ساخت پله و رفع ایراد کلیه ملحقات و تجهیزات غیربانکی مستقر در پیشخوان ها.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سـرویس هـای اختصــاصی و VIP

برای دریافت اطلاعات بیشتر، تعرفه ها، خدمات اختصاصی و ... شماره تماس خود را در فیلد زیر وارد نمائید، با شما تماس می گیریم :


تمـامی حقوق برای مزایده مناقصه محفوظ بوده و استفاده از اطلاعات موجود بدون اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.

021 49105010