مزایده اموال کوروش کمپانی؛ توقیف و فروش فوری

عمومی, مزایده

معاون وزیر اقتصاد خبر از مزایده اموال کوروش کمپانی داد و گفت بخشی از اموال کوروش کمپانی شناسایی و برای فروش در مزایده توقیف شده تا خسارت مالباختگان پرداخت شود.

بدون تردید ماجرای کوروش کمپانی یکی از جنجالی ترین پرونده های مالی ایران در سال های اخیر بوده است. پرونده ای که مستقیماً با سرمایه بسیاری از مردم قشر متوسط جامعه در ارتباط بود. حالا بعد از پیگیری های فراوان برای احقاق حقوق مالباختگان نهایتاً عبدالمجید اجتهادی معاون وزیر اقتصاد کشور اعلام کرد که بخشی از اموال منقول و غیر منقول کوروش کمپانی شناسایی و برای فروش در مزایده توقیف شده است.

مزایده اموال کوروش کمپانی

مزایده اموال کوروش کمپانی شامل املاک، خودرو و موبایل

اجتهادی بیان کرد که این اموال شامل ملک، موبایل و خودرو می باشد که در تیرماه امسال تعیین ارزش شده و سپس طی مزایده به فروش خواهند رسید. به گفته مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی درآمد ناشی از این مزایده و فروش این اموال برای جبران خسارات مال باختگان در نظر گرفته شده است.

نکته جالب توجه در روند شناسایی اموال کوروش کمپانی این است که بخشی از اموال در خارج از کشور قرار دارد که مراحل پیگیری و استرداد آنها در دستور کار نهادهای مسئول قرار گرفته است. زمان مزایده این اموال توسط “مزایده-مناقصه” اطلاع رسانی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سـرویس هـای اختصــاصی و VIP

برای دریافت اطلاعات بیشتر، تعرفه ها، خدمات اختصاصی و ... شماره تماس خود را در فیلد زیر وارد نمائید، با شما تماس می گیریم :


تمـامی حقوق برای مزایده مناقصه محفوظ بوده و استفاده از اطلاعات موجود بدون اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.

021 49105010