مزایده انواع کالا،خودرو و موتور سیکلت برقی به ارزش 41 هزار میلیارد ریال

عمومی

سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی بیش از 41 هزار میلیارد ریال انواع کالا، خودرو و موتور سیکلت برقی در مزایده شماره 282 عرضه کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، مزایده سراسری الکترونیکی شماره 282 از امروز چهارشنبه 7 شهریور ماه شروع شد.

قرار است در این مزایده که ارزش کالاهای پایه آن بیش از 41 هزار میلیارد ریال کارشناسی شده است انواع ماشین آلات راهسازی، انواع خودروی سواری،‌انواع موتور سیکلت برقی، پوشاک و البسه (به شرط صادرات)، دخانیات، قطعات و لوازم یدکی خودرو و موتورسیکلت، اقلام سریع الفساد، موبایل و لوازم جانبی، انواع اقلام ضایعاتی و لوازم خانگی برقی و غیربرقی عرضه می‌‌شود.

بیشترین اقلام عرضه شده در مزایده 282 به ترتیب مربوط به استان هرمزگان، تهران، خوزستان و آذربایجان غربی است.

روز گذشته نیز علی صالحی دادستان تهران از عرضه 100 هزار دستگاه انواع لوازم خانگی خارجی به ارزش پایه هزار و 166 میلیارد ریال از طریق مزایده شماره 282 اموال تملیکی خبر داده بود.

وی عنوان کرده بود: نظارت بر روند تعیین تکلیف اقلام خارجی وارداتی موضوع پرونده لوازم خانگی بوش به صورت مستمر در دستور کار دادسرای عمومی و انقلاب تهران قرار دارد تا ضمن برگزاری مراحل اجرای مزایده این کالا‌ها به نحو احسن و در سریع‌ترین زمان ممکن، از هرگونه هدررفت اموال بیت‌المال جلوگیری شود.

مزایده گران می‌توانند  تا روز شنبه مورخ 17 شهریور ماه پیشنهادهای خود را در سامانه ستاد الکترونیک ایران ثبت کنند و مورخ 20 شهریورماه از نتایج رمزگشایی پیشنهادها مطلع شوند.

علاقه مندان شرکت در مزایده و دریافت راهنما و نیز کسب اطلاع بیشتر از کالاهای عرضه شده، به تارنمای سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی به آدرس TAMLIKI.IR و یا سامانه ستاد الکترونیک دولت به نشانی  setadiran.ir مراجعه نمایند.

امروز نیز مزایده ۱۰۰ هزار لوازم خانگی خارجی در بندرعباس آغاز شد. با احتساب این مزایده به نظر می رسد شاهد مزایدات مهمی در جنوب کشور باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سـرویس هـای اختصــاصی و VIP

برای دریافت اطلاعات بیشتر، تعرفه ها، خدمات اختصاصی و ... شماره تماس خود را در فیلد زیر وارد نمائید، با شما تماس می گیریم :


تمـامی حقوق برای مزایده مناقصه محفوظ بوده و استفاده از اطلاعات موجود بدون اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.

021 49105010