اجاره دو کافی شاپ در دیزین

مزایده, عمومی

اجاره دو کافی شاپ در دیزین

اجاره دو کافی شاپ در دیزین

شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جـهانگردی، ۲ قطعه کافی شاپ هتل دو دیزین را از طریق مزایده واگذار می‌کند.

شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جـهانگردی(سهامی خاص) در نظر دارد ۲ قطعه کافی شاپ هتل دو دیزین که مجهز به سوله جهت بازی رایانه ای واقع در هتل جهانگردی دیزین ۲ را از طریق مزایده‌ عمومی به افراد واجد شرایط به صورت اجاره و با شرایط ذیل‌الذکر واگذار کند:
مـتقاضیان گرامی جهت اطلاع از وضعیت طرح مورد نظر و شرایط شرکت در فراخوان، می‌توانند از تاریخ انتشار این آگهی به بخش مزایده و مناقصه‌های وب سایت شرکت به نشانی www.ittic.com مراجعه کنید.

1- متقاضيان نسبت به تکمیل مستندات درخواست شده اقدام و طی ساعات اداری به دبیرخانه شرکت به نشانی: تهران خیابان ولی عصر (عج)، روبروی توانیر، کوچه شمس، پلاک 3، طبقه اول، دبیرخانه حراست تحویل نمایند.
2- آخرين مهلت تحویل پيشنهادات با اخذ رسید حداكثر تا پايان وقت اداري روز یکشنبه مورخ 01/ 07/ 1403 (به مدت ده روز) می‌باشد.
3- شركت در قبول و يا رد كليه پيشنهادات مختار مي‌باشد.

اطلاعات تکمیلی جهت درج در وب سایت
1- پیشنهادهای رسیده در محل دفتر مرکزی شرکت به نشانی تهران، خیابان ولی‌عصر(عج)، روبروی خیابان شهید عباسپور(توانیر)، بن‌بست شمس، پلاک 3 روز دوشنبه مورخ 09/ 07/ 1403 مفتوح و برنده‌ی مزایده ظرف مدت یک هفته اعلام خواهد شد.
2- به پیشنهادهای مبهم، ناقص، مشروط، مدت‌دار، مغایر با شرایط مزایده، مخدوش و فاقد سپرده و یا پایین‌تر از قیمت پایه ترتیب‌اثر داده نخواهد شد.
3- متقاضیان باید 5 درصد رقم پایه (جمع مبالغ اجاره و سرمایه‌گذاری) به مبلغ 192.000.000 ریال را به صورت ضمانت‌نامه‌ی بانکی و یا نقداً به حساب جاری شماره‌ی 210000021 نزد بانک ملت شعبه‌ی بیمارستان دی کد: 65219 به نام شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی تحت عنوان سپرده‌ی شرکت در مزایده واریز و اصل ضمانت‌نامه و یا رسید واریز وجه را در پاکت (الف) دربسته قرار دهند.
4- پاکات (الف) سپرده شرکت در مزایده/مناقصه –پاکت(ب) پروپزال و رزومه- پاکت (ج) قیمت پیشنهادی به طور خـوانا و بدون خط خـوردگی و قرار دادن شـرط در آن، تکمـیل و مهر و امـضاء نموده، در یک پاکت دربسته مهر و موم شده حداکثر تا پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ 01/ 07/ 1403 به دفتر مرکزی تهران تحویل و رسید دریافت گردد.
5- هزینه‌ی کارشناسی و انتشار آگهی بر عهده‌ی برنده‌ی مزایده خواهد بود.
6- شرکت در رد یا قبول هر یک از پیشنهادها و یا الغای مزایده مختار خواهد بود.
7- جهت بازدید از محل مورد مزایده و کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ی 09122383204 جناب آقای ساسان فخر مدیر هتل تماس حاصل فرمایید.

اجاره دو کافی شاپ در دیزین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سـرویس هـای اختصــاصی و VIP

برای دریافت اطلاعات بیشتر، تعرفه ها، خدمات اختصاصی و ... شماره تماس خود را در فیلد زیر وارد نمائید، با شما تماس می گیریم :


تمـامی حقوق برای مزایده مناقصه محفوظ بوده و استفاده از اطلاعات موجود بدون اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.

021 49105010