فوری؛ استخدام فارغ‌التحصیلان 10 رشته در بانک شهر

عمومی

فوری؛ استخدام فارغ‌التحصیلان 10 رشته در بانک شهر

بانک شهر یکی از بانک‌های خصوصی در ایران است که با مجوز بانک مرکزی و با سهام‌داری شهرداری‌های تهران و سایر کلانشهرهای ایران، با سرمایه‌ای معادل ۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تاسیس و در  در تاریخ ۲۱ بهمن ۱۳۸۷ فعالیت خود را به صورت رسمی شروع کرد.

این بانک درگذشته به نام‌های تعاونی هنروران شهر و تعاونی اعتباری شهر سرویس‌دهی مالی کرده‌است. در سال ۱۳۹۳ بیشترین میزان افزایش منابع را میان بانک‌های خصوصی داشته‌است.

در اردیبهشت ۱۴۰۳ نیز این بانک دارنده و پشتیبان مالی باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس و به شکل ویژه، باشگاه فوتبال پرسپولیس شد. و درهشتمین دوره جشنواره «بانک محبوب من» با رأی مردمی، عنوان دومین بانک محبوب را در میان بانک‌های خصوصی و دولتی را کسب کرد.

فوری؛ استخدام فارغ‌التحصیلان 10 رشته در بانک شهر

بانك شهر به منظور تامين و تكميل بخشي از نيروي انساني مورد نياز شعب براساس ضوابط، مقررات و آييننامه داخلي خود، از بين متقاضيان مرد و زن واجد شرايط پس از كسب موفقيت در آزمون كتبي و اعلام پذيرفتگان چند برابر ظرفيت ، با انجام مصاحبههاي تخصصي، عمومي و طي مراحل اداري، با انعقاد قرارداد خريد خدمت با مدت معين به كارگيري نمايد. افرادي كه در آزمون كتبي موفقيت لازم را كسب نمايند، براي انجام مصاحبه هاي عمومي و تخصصي دعوت خواهند شد.

بديهي است صرفا موفقيت در آزمون كتبي حقي براي داوطلب جهت استخدام در بانك ايجاد نخواهند نمود و پس از تكميل تمامي مراحل شامل مصاحبههاي تخصصي، رفتاري، ارزيابي شايستگيها و نتايج استعلام هاي بعمل آمده از مراجع ذيصلاح، برابر ضوابط داخلي بانك نفرات حائز شرايط با لحاظ تعداد مورد نياز شناسايي و دعوت خواهند.

ثبت نام به صورت اینترنتی از روز شنبه 14 مهرماه 1403 آغاز و تا پایان روز جمعه 20 مهرماه 1403 ادامه خواهد یافت و آزمون آن نیز 27 مهرماه 1403 برگزار خواهد شد.

جهت کسب اطلاعات کامل از شرایط و نحوه برگزاری آزمون بر روی دانلود دفترچه شرایط در کادر پایین کلیک نمایید.

دفترچه آزمون استخدام بانک شهر

2 پاسخ به “فوری؛ استخدام فارغ‌التحصیلان 10 رشته در بانک شهر”

  1. شاکر گفت:

    سلام وقت بخیر منابع رو از کجا بایستی دانلود کنیم ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سـرویس هـای اختصــاصی و VIP

برای دریافت اطلاعات بیشتر، تعرفه ها، خدمات اختصاصی و ... شماره تماس خود را در فیلد زیر وارد نمائید، با شما تماس می گیریم :


تمـامی حقوق برای مزایده مناقصه محفوظ بوده و استفاده از اطلاعات موجود بدون اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.

021 49105010