تخفیف 50 درصدی فوم وارداتی اطفاء حریق کلدفایر

تبلیغات و بازاریابی, عمومی

کلدفایر محصول کاملا گیاهی، خنک کننده، با تاریخ مصرف بالا و ph خنثی ، جهت مصرف پتروشیمی ها ، پالایشگاه ها ، ارگان ها و واحدهای شارژ کسپول آتش نشانی با 50% تخفیف ارائه می گردد.

شرکت جهان تجارت سالم بیش از یک دهه فعالیت در زمینه بازرگانی (صادرات و واردات) در جهت ارتقاء تولیدات ملی با خرید ماشین آلات پیشرفته ساخت اسپری های اطفاء حریق اقدام به راه اندازی خط تولید مؤثرترین مواد اطفاء حریق ساخته شده در دنیا با برند COLD FIRE  در ایران عزیزمان نموده است.

کلدفایر یک محلول اطفاء حریق ثبت شده در فهرست UL ، برای کلیه گروههای آتش است. کلدفایر مطابق با مقررات NFPA18 ، UL711 ، UL162 برای خاموش کننده ها ی مایع ، مورد آزمایش قرار گرفته است که بی نظیر بوده و با این وجود ، در مقایسه با بسیاری از خاموش کننده ها ، قابلیت فرونشاندن آتش سوزی ها را دارا می باشد. این خاموش کننده دوستدار محیط زیست ، پایه گیاهی و آبی داشته و بر اساس برنامه سیاست جایگزین های جدید چشمگیر سازمان حفاظت محیط زیست به عنوان جایگزین قابل قبولی برای هالون 1211 و هالون 1301، مورد تأیید قرار گرفته است . غیر سمی و غیر خورنده بوده و اثر خنک کنندگی بی نظیری را ارائه می دهد.

کلدفایر با محدود کردن گستره واکنش رادیکال های آزاد آتش ، عمل میکند و این کار را با حذف کردن حرارت از مثلث آتش و بلافاصله رساندن آتش به دمای زیر نقطه اشتعال ، انجام میدهد و در همین هنگام درجهت کپسوله و محصور کردن منبع ،عمل می کند و پس از اینکه فرآیندهای خنک کنندگی و محصور کردن به درستی انجام شد ، از امکان اشتعال مجدد جلوگیری می کند.

کلدفایر

پر قدرت ترین ماده خاموش کننده  

کلدفایر دارای قدرتی تا 3 برابر بیشتر از محصولات مشابه اطفاء حریق موجود در دنیا می باشد که علاوه بر قدرت خاموش کنندگی بالا ، محل تحت پاشش را به سرعت خنک می کند و دود حاصله از حریق و بخار هیدروکربن را نیز از بین می برد ، همچنین جلوگیری از اشتعال مجدد نیز می کند.

استانداردهای جهانی

کلدفایر دارای استانداردهای جهانی ULC ، NFPA 18 ، US EPA ، UL 711  و UL162 می باشد که استانداردها مرجع تمامی کشورهای دنیا می باشد.

گروه های آتش

کلدفایر مؤثر برای گروههای آتش E،A،B، D، K بوده که باعث عدم نیاز به تجهیز محل با چندین نوع کپسول و مواد مختلف می شود.

آتش از نوع A : آتش هایی که در برگیرنده جامدات قابل اشتعال است . به عنوان مثال چوب، کاغذ و سایر مواد کربن دار.

آتش از نوع B : آتش هایی که در برگیرنده مایعات قابل اشتعال است . به عنوان مثال نفت و بنزین ، گازوئیل الکل و سایر مواد.

آتش از نوع D : آتش هایی که در برگیرنده فلزات قابل اشتعال است . به عنوان مثال منیزیم و لیتیم و غیره.

آتش از نوع K : آتش هایی که در برگیرنده روغن های آشپزی و سایر روغن های خوارکی می باشد . به عنوان مثال روغن زیتون ، روغن ذرت و …

آتش از نوع E: در صورت  داشتن نازل مخصوص حریق الکتریسیته در سیلندرها این محصول به ازای آتشهای الکتریکی هم قابل استفاده است.

محصولات اطفاء حریق کلدفایر

ساختار 100% گیاهی

مواد تشکیل  دهنده و موجود در کلدفایر ، کاملا گیاهی و ساخته شده از پروتئین گیاهی و سازگار با محیط زیست و فاقد بوی نامطبوع می باشد.

تاریخ مصرف بالا

تاریخ مصرف این محصول 5 ساله بوده و بر خلاف سایر محصولات موجود در بازار نیازی به شارژ سالیانه ندارد.

استفاده آسان 

اسپری ها دارای کاربری بسیار آسان می باشد و نیاز به آموزش ندارد به همین دلیل تمامی افراد جامعه حتی بانوان و کودکان نیز می توانند از آنها استفاده نمایند.

جهان تجارت سالم

نحوه استفاده برای پالایشگاه ها و پتروشیمی ها

جهت استفاده پالایشگاه ها و پتروشیمی ها به صورت بالکی در بشکه های 208 لیتری به صورت کنسانتره ارائه میگردد که با افزودن آب در محلول اصلی طبق دستورالعمل شرکت سازنده ، قابل استفاده می باشد.

تولید محصول ColdFıre برای اولین بار درایران

شرکت جهان تجارت سالم با خرید ماشین آلات تمام اتوماتیک پیشرفته از کشور آلمان برای اولین بار در ایران اقدام به تولید اسپری و سیلندرهای استیل آتش نشانی نموده است که تولیدات در قالب اسپری های 400 میلی لیتر، 600 میلی لیتر ،1000 میلی لیتر و حجم های بزرگتر کپسول های استیل 4 ،6 و 9 لیتری  و جهت پالایشگاه ها و پتروشیمی ها و مراکز صنعتی به صورت بالک 20 و 208 لیتری ارائه می گردد .

شرکت جهان تجارت سالم

جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید محصولات با همکاران ما تماس بگیرید:

آدرس: تهران، ملاصدرا، شیخ بهایی جنوبی، گرمسار غربی، پلاک 78، طبقه 4، واحد 8

آدرس سایت: http://www.saalem.co/

شماره تماس: ۰۲۱۵۷۸۷۱

شماره همراه: ۰۹۰۳۲۰۰۶۱۷۲

پیج اینستاگرام: jahantejarat_salem

5 پاسخ به “تخفیف 50 درصدی فوم وارداتی اطفاء حریق کلدفایر”

  1. بهناز گفت:

    سلام
    اطلاعات خیلی کاربردی و مفیدی بود.

  2. سهیلی نیا گفت:

    سلام وقت بخیر
    بسیار عالی
    من از اسپری های کلدفایر داخل داشبورد ماشینم دارم و احساس امنیت فوق العاده ای دارم.

  3. shokri گفت:

    بنظرم کالای بشدت کاربردی می باشد

  4. علیرضا گفت:

    فروشگاهشون خرابه متاسفانه و اینطوری خرید کردن خیلی سخته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سـرویس هـای اختصــاصی و VIP

برای دریافت اطلاعات بیشتر، تعرفه ها، خدمات اختصاصی و ... شماره تماس خود را در فیلد زیر وارد نمائید، با شما تماس می گیریم :


تمـامی حقوق برای مزایده مناقصه محفوظ بوده و استفاده از اطلاعات موجود بدون اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.

021 49105010