همه چیز در مورد بلک فرایدی

به گزارش مزایده مناقصه، اولین روز بعد از روز شکرگزاری بلک فرایدی (Black Friday) یا جمعه سیاه است. بلک فرایدی بخاطر تخفیف های بالا و باورنکردنی ای که فروشندگان در این روز روی اجناس و خدمات خود میگذارند، به سرعت معروف و محبوب شد.

در این روز بسیاری از برندها و شرکت ها کالاهای خود را با تخفیف‌های بالا گاها تا ۹۰ درصد تخفیف عرضه می کنند.

 

همه چیز در مورد بلک فرایدی

 

از سال ۱۹۲۴، اولین جمعه بعد از روز شکرگزاری به عنوان شروع غیررسمی فصل خرید شناخته شده است. بلک فرایدی برای اولین بار در سال ۱۹۵۲ در آمریکا برگزار شد. این روز آخرین جمعه از ماه نوامبر و یک روز بعد از جشن شکرگزاری است.

دلیل اصلی حراج در روز جمعه تخفیف بر روی تمامی کالاها است و این تخفیف آنقدر زیاد است که مشتریان ترغیب به خرید می شوند. تخفیفی که باعث رفع نیازهای مشتریان با هزینه کمتر و خالی شدن انبار فروشگاه‌ها با حاشیه سودی کمتر است.

امروزه وبسایت هایی مثل آمازون هم بصورت آنلاین بلک فرایدی را برگزار و تخفیف های بلک فرایدی را چند هفته جلوتر شروع میکنند و یکسری محصولات را با تخفیف های پیش از بلک فرایدی به فروش میرسانند و اینگونه به استقبال بلک فرایدی یا همان جمعه سیاه میروند.

 

تیم مزایده مناقصه، نیز در این ایام تخفیفات بلک فرایدی را جهت تهیه اشتراک فراهم آورده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سـرویس هـای اختصــاصی و VIP

برای دریافت اطلاعات بیشتر، تعرفه ها، خدمات اختصاصی و ... شماره تماس خود را در فیلد زیر وارد نمائید، با شما تماس می گیریم :


تمـامی حقوق برای مزایده مناقصه محفوظ بوده و استفاده از اطلاعات موجود بدون اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.

021 49105010