پارسیلون به مزایده گذاشته می‌شود

عمومی, مالی و اقتصادی, مزایده

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: پارسیلون به مزایده گذاشته خواهد شد و پس از بررسی اهلیت‌ها، شرکت مجدد راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش مزایده مناقصه و به نقل از خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مهرداد ویسکرمی عصر امروز در نشست با اصحاب رسانه لرستان، یکی از نیازهای اساسی استان را مطالبه‌گری آگاهانه، هوشمندانه و بدون چشم‌داشت عنوان و اظهار کرد: اگر مطالبه‌گری رنگ و بوی طلبکاری به خود گیرد، موضوع به سمت و سوی دیگری می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: چنانچه چهره غیرواقعی و یا منفی از استان به بیرون مخابره کنیم، قطعا بر توسعه استان تاثیرگذار خواهد بود.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه لرستان در خصوص رقم بودجه در بین استان‌های اول کشور قرار دارد، گفت: با این حال تخصیص بودجه مهم است، همچنان‌که تاکنون ۳۴ درصد کل بودجه به استان تخصیص داده شده است.

ویسکرمی، تنها راه نجات لرستان را استفاده از ظرفیت بخش خصوصی عنوان و تصریح کرد: از این رو بیشتر بدنبال حل مشکلات بخش خصوصی در استان هستیم.

پارسیلون به مزایده گذاشته می‌شود

وی با بیان اینکه حسابرسی ویژه پارسیلون به اتمام رسیده و میزان بدهی و دارایی این مجموعه مشخص شده است، افزود: همچنین کارشناسی پارسیلون نیز انجام شده و بر اساس برآورد اولیه بیش از هزار میلیارد تومان ارزش پارسیلون است.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پارسیلون به مزایده گذاشته خواهد شد و پس از بررسی اهلیت‌ها، شرکت مجدد راه‌اندازی می‌شود.

دخالتی در انتصابات نداشته و ندارم

ویسکرمی در خصوص نظارت نمایندگان بر عملکرد مدیران و دخالت در انتصابات استان، بیان داشت: با هیچ کدام از مدیران رفاقتی نداشته و ندارم، چرا که معتقدم باید قانون اجرا شود، هیچ مورد تحمیلی به ادارات نداشته و گزینه استخدامی از سوی من به مجموعه‌ای معرفی نشده است.

وی از واگذاری شیلات سپیددشت به بخش خصوصی، گفت: مقرر شده شیلات سپیددشت در بخش پاپی ظرفیتی۶ هزار تن با حدود هزار اشتغال ایجاد شود.

ساخت بیمارستان نیایش در حال انجام است

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگرچه بیمارستان نیایش ۲ سال تعطیل بود، اما اکنون با سرعت متوسطی این بیمارستان ۵۱۵ تختی در حال ساخت است، ۲۷۲ میلیارد تومان تسهیلات برای این واحد اختصاص پیدا کرده، با این وجود ۸۰۰ میلیارد تومان دیگر نیاز دارد که پیشنهاد شده از طریق تهاتر به قرارگاه خاتم واگذار شود.

ویسکرمی همچنین در خصوص آخرین وضعیت هتل صخره‌ای خرم‌آباد گفت: سرمایه‌گذار جریمه مشخص شده را پرداخت کرده و حدود ۳ میلیارد از عوارض مانده تا شهرداری اجازه ساخت را به پیمانکار مجموعه بدهد.

اراده جدی دولت و وزارت نیرو در خصوص احداث سد معشوره

وی با اشاره به اراده جدی دولت و وزارت نیرو در خصوص احداث سد معشوره، تصریح کرد: فرازبند سد در حال ساخت است، از طرفی مطالعه جدیر باید آماده شود تا بودجه آن لحاظ شود که این مهم انجام شده است، از این‌رو تا عید فرازبند سد ساخته خواهد شد.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: برای سد معشوره سال آینده ۷۰ میلیارد تومان تخصیص داده شده، با این حال حدود ۴۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل نیاز دارد که این مبلغ باید از طریق احکام بودجه همچون تهاتر نفت تامین شود.

سرمایه‌گذار توان انجام کار در لاستیک‌سازی خرم‌آباد را ندارد

ویسکرمی با بیان اینکه سرمایه‌گذاز توان انجام کار در لاستیک‌سازی خرم‌آباد را ندارد، گفت: احتمال دارد نیمی از زمین از سرمایه‌گذار گرفته شود و اگر اقدام عملی انجام نشود زمین از سرمایه‌گذار گرفته خواهد شد.

وی با بیان اینکه تمامی اقدامات انجام شده در پادگان ۰۷ خرم‌آباد به صورت قانونی بوده است، افزود: شرکت فاخر از مجموعه بازدید کردند و تمایل به سرمایه‌گذاری برای ایجاد منطقه گردشگری دارد، در نهایت ارتش و شرکت فاخر به توافق رسیدند که قسمت غربی پادگان که حدود ۷ هکتار بوده، ارزش‌گذاری شود و بخش گردشگری و تفریحی و صنایع‌دستی در آن فضا ایجاد شود، با این حال باید دید شرکت فاخر پای کار می‌آید یا خیر؟

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: افزایش یک نماینده برای استان تصویب شده و برای ۲ مرکز خرم‌آباد و نورآباد و سلسله این افزایش نماینده پیشنهاد شده که احتمال دارد این موضوع زمان‌بر و چالش‌برانگیز بوده و ممکن است در مجلس رای نیاورد.

ویسکرمی با تاکید بر اینکه ساخت سد معشوره و راه‌آهن خرم‌آباد در اولویت کاری دولت سیزدهم قرار دارد، افزود: برای ساخت سد بختیاری نیز تصمیم جدی گرفته شده که امید می‌رود سال آینده این مهم محقق شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سـرویس هـای اختصــاصی و VIP

برای دریافت اطلاعات بیشتر، تعرفه ها، خدمات اختصاصی و ... شماره تماس خود را در فیلد زیر وارد نمائید، با شما تماس می گیریم :


تمـامی حقوق برای مزایده مناقصه محفوظ بوده و استفاده از اطلاعات موجود بدون اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.

021 49105010