نحوه بارگذاری پاکات مناقصه و مزایده در ستادایران

ستاد ایران, مناقصه

همان طور که مستحضر هستید لزوم شرکت در یک مناقصه یا مزایده دریافت اسناد و تکمیل کردن آن ها و همچنین بارگذاری و ارسال پاکات مناقصه و مزایده می باشد، که گاهاً ارسال پاکات هم به صورت حضوری و هم غیر حضوری صورت می گیرد. در این راستا تجربه ام از بارگذاری پاکات در سامانه ستادایران را برایتان بازگو می کنم.

به گزارش مزایده مناقصه، اولین گام ثبت نام در سایت ستادایران و وارد شدن به حساب کاربری است، پس از ورود به صفحه کاربری خود نسبت به مشاهده آگهی های مزایده، مناقصه و خرید یکی را انتخاب می کنیم و دکمه شروع را می زنیم طبق تصویر زیر:

پس از کلیلک کردن روی دکمه شروع صفحه زیر برای شما نمایش داده می شود:

در سمت راست آیکون های مشخص شده وجود دارد(فراخوان ها) را کلیک کرده تا مناقصه مورد نظر خود را پیدا کنیم با سرچ موضوع و یا شماره فراخوان این امکان فراهم می شود، پس از سرچ مناقصه مورد نظر با اسکرول کردن آگهی به سمت چپ گزینه آخر (اضافه به فراخوان های من) را کلیک کرده تا فراخوان مورد نظر به کارتابل فراخوان های من منتقل گردد و بعد از اضافه شدن فراخوان به کارتابل (فراخوان های من) می توانید ، دانلود اسناد را بزنید و اسناد مربوطه را دانلود کنید. اسناد را پرینت گرفته و به طور کامل و با دقت مطالعه فرمایید و سپس تمامی فیلدهای مربوطه را تکمیل و مدارک لازم را آماده نمایید.

قابل ذکر است در دفترچه مناقصه یا مزایده تمام پاکات با جزئیات کامل درج شده است و طبق همان دستورالعمل پاکت های الف-ب –ج را آماده کنید(تمام اسناد را پس از تکمیل کردن اسکن کنید و به حالت pdf تبدیل نمایید.

گام بعدی بارگذاری پاکات مناقصه و مزایده:

به قسمت فراخوان های من وارد شوید و روی فراخوان مورد نظر رفته و به سمت چپ اسکرول کنید و گزینه شرکت در مناقصه را بزنید، صفحه مربوط به بارگزاری پاکات برای شما نمایش داده می شود.

روی پاکت الف (بارگذاری) کلیک کنید، معمولا پاکت الف اطلاعات تضمین شرکت در مناقصه می باشد، در این قسمت مبلغ تضمین را در کادر مربوطه می نویسید و افزودن سطر جدید را می زنید و کادر جدیدی به صورت زیر برای شما نمایش داده می شود و پس از تکمیل کردن، گزینه ثبت را بزنید.

پس از تکمیل کردن فیلدها و زدن گزینه ثبت روی دکمه بارگذاری پاکت الف کلیک کنید.

شرح فایل را تکمیل و فایل pdf  آماده شده را در قسمت مربوطه طبق زیر رها کنید البته نام فایل را حتما باید با حروف انگلیسی ذخیره کنید و گزینه ثبت را بزنید، لطفا قبل از بارگزاری حتما توکن (امضای الکترونیک) خود را به سیستمی که در حال کار با آن هستید متصل کنید و بعد از کلیک روی گزینه ثبت برای شما یک رمز کپچا ارسال می شود که شما با ارتباط با توکن خود از طریق برنامه جاوا و وارد کردن رمز توکن پاکت مورد نظر را رمزنگاری و ثبت خواهید کرد.

توجه:

در اینجا به برنامه های پیش نیاز سیستمی اشاره می کنم و برای بارگذاری پاکات این برنامه ها باید روی سیستم شما نصب گردد:

برنامه مهر و موم

برنامه توکن خریداری شده

برنامه جاوا

که در فایل و فیلم زیر نحوه کامل دانلود و نصب این پیش نیازهای سیستمی خدمتتان توضیح داده خواهد شد.

راهنما امضا الکترونیک

 

 

سخن آخر:

تمامی پاکات را به روش بالا امضا و مهر و موم نموده و سپس روی گزینه بارگذاری کلیک کنید و در انتها هر سه پاکت را پس از بارگذاری تایید و ارسال نمایید.

 

موفق باشید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سـرویس هـای اختصــاصی و VIP

برای دریافت اطلاعات بیشتر، تعرفه ها، خدمات اختصاصی و ... شماره تماس خود را در فیلد زیر وارد نمائید، با شما تماس می گیریم :


تمـامی حقوق برای مزایده مناقصه محفوظ بوده و استفاده از اطلاعات موجود بدون اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.

021 49105010