مزایده پسماند ۱۰ میلیون تنی روی زنجان آغاز شد

عمومی, مالی و اقتصادی, مزایده

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: مزایده مدیریت برداشت و فروش پسماندهای شهرک تخصصی روی زنجان به میزان ۱۰ میلیون تن در سامانه ستاد بارگذاری و آغاز شد.

به گزارش مزایده مناقصه ، مجید گلشنی روز دوشنبه در جلسه بارگذاری اسناد مزایده مدیریت برداشت و فروش پسماندهای روی، افزود: این موضوع که در استان حدود یک دهه بلاتکلیف مانده بود با تلاش سه ماهه تیم فنی کلید خورد و هم اکنون تمامی اسناد به طور کامل آماده و به صورت شفاف در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت بارگذاری شد.

وی با بیان اینکه این مزایده با این حجم از دپو برای اولین بار در سطح کشور در حال برگزاری است، یادآور شد: این مزایده از ابعاد اجتماعی، اقتصادی و حقوقی حائز اهمیت است و برای نخستین بار در کشور، مزایده دپویی با حجم ۱۰ میلیون تن برگزار می‌شود.

با تاکید بر اینکه برگزاری مزایده به صورت شفاف است، گفت: اداره کل صنعت، معدن و تجارت آماده پاسخگویی به تمامی ابهامات متقاضیان است تا مزایده به صورت کاملاً شفاف و به دور از ابهام برگزار شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان عنوان کرد: همه شرایط، قراردادها، پیوست‌های قرارداد، فراخوان آگهی، نحوه اخذ ضمانت نامه‌ها و نحوه ورود در این سامانه به طور کامل و شفاف بارگذاری شده است تا متقاضیان بتوانند با اطلاعات کامل در این مزایده شرکت کنند.

وی یادآور شد: نظارت بر برگزاری فرایند مزایده با توجه به ابعاد مالی، اجتماعی و زیست محیطی از اهمیت بالایی برخوردار است که مورد توجه قرار دارد.

گلشنی با اشاره به مدت ۴۵ روزه شرکت در مزایده خاطرنشان کرد: معمولاً مزایده معادن ۱۵ روزه انجام می‌شود اما استثنائاً با توجه به در پیش بودن ایام عید نوروز به جهت اینکه فرصت کافی برای متقاضیان جهت دریافت اسناد و شرکت در مزایده فراهم باشد، مدت زمان شرکت در این مزایده حداقل ۴۵ روزه خواهد بود.

وی اضافه کرد: بعد از حدود یک دهه بلاتکلیفی، موضوع مالکیت پسماندهای روی زنجان کلید خورد که امیدواریم با استقبال خوب متقاضیان این مزایده برگزار شود و تعیین تکلیف نهایی صورت گیرد تا خیر و برکت آن شامل حال همشهریان استان شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سـرویس هـای اختصــاصی و VIP

برای دریافت اطلاعات بیشتر، تعرفه ها، خدمات اختصاصی و ... شماره تماس خود را در فیلد زیر وارد نمائید، با شما تماس می گیریم :


تمـامی حقوق برای مزایده مناقصه محفوظ بوده و استفاده از اطلاعات موجود بدون اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.

021 49105010