مزایده ۴۲۶ کانتینر لوازم خانگی خارجی

مزایده

مدیرعامل سازمان اموال تملیکی گفت: ۴۲۶ کانتینر لوازم خانگی خارجی در مزایده تیرماه این سازمان، تعیین تکلیف خواهند شد.

به گزارش مزایده مناقصه، سید عبدالمجید اجتهادی سه شنبه شب در جریان برگزاری ششمین جلسه ستاد پیگیری سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی دادگستری هرمزگان اظهار داشت: هم در مسئولیت قبلی که داشته ام و هم در حال حاضر شاهد تلاش مسئولان قضائی استان هرمزگان در موضوع تعیین تکلیف کالاهای موجود در انبارهای اموال تملیکی بوده ام و بر این اساس این استان در سطح کشور پیشتاز است.

وی بیان داشت: در خصوص ۴۲۶ کانتینر که از سال ۱۴۰۱ تحویل سازمان اموال تملیکی شده‌اند، دستور قضائی برای مزایده آنها صادر شده است و با توجه به این دستور سازمان اموال تملیکی مکلف به برگزاری مزایده جهت فروش آنها است.

مزایده ۴۲۶ کانتینر لوازم خانگی خارجی

اجتهادی خاطرنشان کرد: سازمان اموال تملیکی با توجه به مسئولیت خود به منظور حفاظت از بیت المال و اموال مردم خود را مکلف می‌داند که این کالاها را به بالاترین قیمت بفروشد.

مدیرعامل سازمان اموال تملیکی تصریح کرد: با توجه به جلسه‌ای که با حضور معاون قضائی دادستان کل کشور و مقامات قضائی استان هرمزگان به همراه مسئولان اجرایی برگزار شد و با توجه به دستورات قضائی صادر شده، زمینه اینکه در اولین مزایده‌هایی که در تیرماه برگزار خواهد شد، ۴۲۶ کانتینر لوازم خانگی موجود در اموال تملیکی بندرعباس تعیین تکلیف شوند و به فروش برسند فراهم شد.

وی تأکید کرد: سازمان اموال تملیکی موضوع تعیین تکلیف این ۴۲۶ کانتینر لوازم خانگی را با جدیت تمام پیگیری خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سـرویس هـای اختصــاصی و VIP

برای دریافت اطلاعات بیشتر، تعرفه ها، خدمات اختصاصی و ... شماره تماس خود را در فیلد زیر وارد نمائید، با شما تماس می گیریم :


تمـامی حقوق برای مزایده مناقصه محفوظ بوده و استفاده از اطلاعات موجود بدون اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.

021 49105010