آغاز مزایده 690 میلیارد تومانی اموال تملیکی در هرمزگان

مزایده

به گزارش مزایده مناقصه به نقل از سازمان اموال تملیکی، رئیس کل دادگستری هرمزگان از آغاز مزایده 690 میلیارد تومانی اموال تملیکی در این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی به نقل از میزان، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان اظهار کرد: در راستای اجرای دستورات ریاست قوه قضاییه در خصوص لزوم نظارت مستمر و ساماندهی قانونی به انبار‌های سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، مزایده سراسری شماره 270 استان هرمزگان از امروز سه شنبه 10 مردادماه 1402 تا تاریخ سه شنبه 17 مرداد ماه برگزار می‌شود.

وی افزود: کالا‌های موضوع این مزایده شامل انواع خودروی سواری، لوازم اوراقی و ضایعاتی، مصالح ساختمانی، مواد شیمیایی، ماشین آلات راهسازی و معدنی و تجهیزات صنعتی با ارزش پایه 690 میلیارد تومان است.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در ادامه ضمن تأکید بر تداوم پیگیری مجدانه به منظور تعیین تکلیف هرچه سریعتر اموال موجود در انبار‌های بنادر، گمرکات، اموال تملیکی و پارکینگ‌های وسایل نقلیه توقیفی، خاطرنشان کرد: در نتیجه نظارت دستگاه قضایی با توجه به برنامه مدون و زمان بندی شده در اداره کل اموال تملیکی استان، نسبت به برگزاری مزایده‌های مستمر در خصوص کالا‌هایی که باید به فروش برسند اقدام مقتضی صورت می‌گیرد و بر این اساس تمهیداتی اتخاذ شده است که معضل معطلی و در انبار ماندن کالا‌ها و وسایلی که مورد نیاز مردم و کشور است، تکرار نشود.

گفتنی است؛ علاقمندان به شرکت در مزایده شماره 270 اموال تملیکی استان هرمزگان می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت و دفترخانه‌های اسناد رسمی، پس از دریافت امضای الکترونیک نسبت به رؤیت لیست کالا‌ها و ارائه پیشنهاد قیمت از طریق سامانه‌های اینترنتی به آدرس‌های: www.tamliki.ir و www.setadiran.ir اقدام کنند.همچنین دریافت جزئیات این مزایده برای متقاضیان از طریق مشاهده متن فراخوان امکان پذیر است و عموم مردم می‌توانند با مراجعه به اداره کل اموال تملیکی هرمزگان از تمامی کالا‌های موضوع این مزایده بازدید کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سـرویس هـای اختصــاصی و VIP

برای دریافت اطلاعات بیشتر، تعرفه ها، خدمات اختصاصی و ... شماره تماس خود را در فیلد زیر وارد نمائید، با شما تماس می گیریم :


تمـامی حقوق برای مزایده مناقصه محفوظ بوده و استفاده از اطلاعات موجود بدون اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.

021 49105010